5-шілде, 2022жыл Біз бәріміз Табиғаттың баласымыз. Ерте жастан бастап адам оны білуі керек және міндетті түрде сүюге, қорғауға, ұтымды пайдалануға, әлемнің бүлдіргіш бөлігі емес, шынымен жасампаз болуға үйренуі керек; денсаулыққа пайдалы » Абай атындағы орта мектебі
Алматы облысы білім басқармасының
Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімінің
"Абай атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+77277557649
Есепші бөлімі:
+77277557649
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » 5-шілде, 2022жыл Біз бәріміз Табиғаттың баласымыз. Ерте жастан бастап адам оны білуі керек және міндетті түрде сүюге, қорғауға, ұтымды пайдалануға, әлемнің бүлдіргіш бөлігі емес, шынымен жасампаз болуға үйренуі керек; денсаулыққа пайдалы
05
июль
2022

5-шілде, 2022жыл Біз бәріміз Табиғаттың баласымыз. Ерте жастан бастап адам оны білуі керек және міндетті түрде сүюге, қорғауға, ұтымды пайдалануға, әлемнің бүлдіргіш бөлігі емес, шынымен жасампаз болуға үйренуі керек; денсаулыққа пайдалы



5-шілде, 2022жыл
       Біз бәріміз Табиғаттың баласымыз. Ерте жастан бастап адам оны білуі керек және міндетті түрде сүюге, қорғауға, ұтымды пайдалануға, әлемнің бүлдіргіш бөлігі емес, шынымен жасампаз болуға үйренуі керек; денсаулыққа пайдалы демалу. Экологиялық мәдениет-жалпыадамзаттық мәдениеттің ажырамас бөлігі. Өскелең ұрпақтың экологиялық мәдениетін қалыптастырудың шарттарының бірі мектеп оқушыларының теориялық және практикалық іс-әрекеттерінің бірыңғай жүйесін құру болып табылады: оқу, зерттеу, ойын, насихат, табиғатты зерттеу және қорғау бойынша әлеуметтік пайдалы.

Тақырыбы: «Орман білгірлері»экологиялық сайысы. 
           Викторина « сіз білесіз бе?»
Мақсаты:
* табиғатқа ұқыпты қарауға тәрбиелеу;
* салауатты өмір салтын насихаттау деңгейін арттыру (орманды қорғаймыз – денсаулықты қорғаймыз);
* балалардың экологиялық мәдениетінің деңгейін арттыру.

Тақырыбы: «Кітапханаға  саяхат»
Мақсаты: 
             * балаларды кітап әлемінің алуан түрлілігімен таныстыру;
* балаларды кітапханада да, электронды кітаптарда да кітап оқуға тарту.

Похожие публикации: