БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМІН БАҒАЛАУ » Абай атындағы орта мектебі
Алматы облысы білім басқармасының
Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімінің
"Абай атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+77277557649
Есепші бөлімі:
+77277557649
Нашар көрушілер
нұсқасы
09
сентябрь
2024

БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМІН БАҒАЛАУ

                                       

                                     БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ  БІЛІМІН БАҒАЛАУ


      2021-2022   және 2022-2023, 2023-2024 оқу жылының ТЖБ қорытындысы (жылдық)

      2021 жылғы 16-қыркүйектегі № 472 бұйрық негізінде 2-11сыныптарда қазақ тілі және әдебиеті, орыс тілі және әдебиеті, ағылшын тілі, Қазақстан тарихы, математика, физика, география, химия, биология, бастауыш сыныптарда қазақ тілі, әдебиеттік оқу, математика, жаратылыстану пәндерінен тоқсан бойынша 1 жиынтық жұмыс өткізілді. Алдын-ала ТЖБ кестесі жасалды.

 1-сыныпта білім алушылардың оқу жетістіктері бағаланбады. Алдын-ала БЖБ, ТЖБ тапсырмаларын мұғалім спецификаға сәйкес         өзі     құрастыру қажет болды. Тоқсанның барлық ортақ тақырыптары, бөлімдері бойынша оқу мақсаттарын қамтыды. Аптасына 1 сағат оқу жүктемесі бар пәндерінен  (Дүниежүзі тарих, 10-11 қазақ сыныптарындағы қазақ тілі, 10-11 орыс сыныптарындағы орыс тілі, информатика, бастауыш сыныптарда дүниетану) формативті бағалау және БЖБ нәтижесі бойынша балл қойылды.

        2021-2022 және 2022-2023, 2023-2024 оқу жылында жылдық нәтижесі төмендегідей:


2-4 қазақ сыныптарда:

2 сынып

3 сынып

4 сынып

Әдебиеттік оқу




2021-2022 оқу жылының
  білім сапасы

87,50%

88,89%

-

2022-2023 оқу жылының
  білім сапасы

80%

88.89 %

77,78

2023-2024 оқу жылының білім сапасы

80%

75%

71,43%

Үлгерімі

100%

100%

100%

Қазақ тілі




2021-2022 оқу жылының
  білім сапасы

75%

77,78

-

2022-2023 оқу жылының
  білім сапасы

80%

77,78

66,67

2023-2024 оқу жылының білім сапасы

80%

100%

71,43%

Үлгерімі

100%

100%

100%

Математика




2021-2022 оқу жылының
  білім сапасы

75%

77,78%

70%00

2022-2023 оқу жылының
  білім сапасы

80%

77,78

77,78%

2023-2024 оқу жылының білім сапасы

80%

100%

71,43%

Үлгерімі

100%

100%

100%

Ағылшын тілі




2021-2022 оқу жылының
  білім сапасы

75%

77,78%

-

2022-2023 оқу жылының
  білім сапасы

80%

66,67%

66,67%

2023-2024 оқу жылының білім сапасы

-

75%

71,43%

Үлгерімі

100%

100%

100%

Орыс тілі




2021-2022 оқу жылының
  білім сапасы

75%

77,78%

-

2022-2023 оқу жылының
  білім сапасы

80%

66,67%

66,67%

2023-2024 оқу жылының білім сапасы

80%

100%

71,43%

Үлгерімі

100%

100%

100%

Жаратылыстану




2021-2022 оқу жылының
  білім сапасы

87,50%

77,78%

80%00

2022-2023 оқу жылының
  білім сапасы

80%

88,89%

66,67%

2023-2024 оқу жылының білім сапасы

80%

100%

85,71%

Үлгерімі

100%

100%

100%

Дүниетану




2021-2022 оқу жылының
  білім сапасы

87,50%

88,89%

-

2022-2023 оқу жылының
   білім сапасы

80%

88,89%

77,78%

2023-2024 оқу жылының білім сапасы

80%

100%

85,71%

Үлгерімі

100%

100%

100%

2-4 орыс сыныптарында




2сынып

3сынып

4сынып

Русский язык




2021-2022 оқу жылының
  білім сапасы

67,40%

77%

73,68 %

2022-2023 оқу жылының
  білім сапасы

66,48%

69,40%

70%

2023-2024 оқу жылының білім сапасы

68 %

66,67%

65,30%

Үлгерімі

100%

100%

100%

Литературное чтение




2021-2022 оқу жылының
  білім сапасы

73,7

77%

78,95%

2022-2023 оқу жылының
  білім сапасы

70,48%

81,80%

75%

2023-2024 оқу жылының білім сапасы

80 %

66,67%

73,7

Үлгерімі

100%

100%

100%

Казахский язык




2021-2022 оқу жылының
  білім сапасы

77,60%

77%

73%

2022-2023 оқу жылының
  білім сапасы

68,70%

75,60%

70%

2023-2024 оқу жылының білім сапасы

71%

66,60%

75,7

Үлгерімі

100%

100%

100%

Математика




2021-2022 оқу жылының
  білім сапасы

69,5

77%

73,68%

2022-2023 оқу жылының
  білім сапасы

62,90%

75,6

68%

2023-2024 оқу жылының білім сапасы

72 %

66,67%

71,5

Үлгерімі

100%

100%

100%

Английский язык




2021-2022 оқу жылының
  білім сапасы

71,5

77,78

73,68

2022-2023 оқу жылының
  білім сапасы

66,48

77,58

75

2023-2024 оқу жылының білім сапасы

-

66,67

69,5

Үлгерімі

100%

100%

100%

Естествознание




2021-2022 оқу жылының
  білім сапасы

87,9

65%

84, 21%

2022-2023 оқу жылының
  білім сапасы

81,59%

85,9

68%

2023-2024 оқу жылының білім сапасы

80 %

70,37%

77,8

Үлгерімі

100%

100%

100%

Познание мира




2021-2022 оқу жылының
  білім сапасы

83,8

71%

86,84%

2022-2023 оқу жылының
  білім сапасы

85,16%

85,8

77%

2023-2024 оқу жылының білім сапасы

80 %

74,07%

87,8

Үлгерімі

100%

100%

100%



2021-2022 және 2022-2023, 2023-2024 оқу жылында 5-11 қазақ және орыс сыныптар бойынша төмендегідей пәндік көрсеткішін көрсетті:

5-11 қазақ сыныптары:

Қазақ тілі 


5 сынып

6 сынып

7 сынып

8сынып

9сынып

10сынып

11сынып

2021-2022

68%

73%

73%

75%

70%

62%

78%

2022-2023

64%

74%

82%

75%

75%

82%

100%

2023-2024

66,60%

0

70%

0

0

0

0

Үлгерімі

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%


Қазақ әдебиеті


5 сынып

6 сынып

7 сынып

8сынып

9сынып

10сынып

11сынып

2021-2022

77%

0

0

72%

72%

0

0

2022-2023

0

66%

0

0

66%

0

0

2023-2024

77,80%

0

70%

0

0

0

0

Үлгерімі

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%





Орыс тілі мен әдебиеті


5 сынып

6 сынып

7 сынып

8сынып

9сынып

10сынып

11сынып

2021-2022

66,67

0

0

63,64

63,64

0

0

2022-2023

0

55,56

0

0

66,67

0

0

2023-2024

66,67

0

60

0

0

0

0

Үлгерімі

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%


Ағылшын тілі


5 сынып

6 сынып

7 сынып

8сынып

9сынып

10сынып

11сынып

2021-2022

77,78

0

0

72,73

72,73

0

0

2022-2023

0

66,67

0

0

75

0

0

2023-2024

66,67

0

70

0

0

0

0

Үлгерімі

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%


Математика, алгебра


5 сынып

6 сынып

7 сынып

8сынып

9сынып

10сынып

11сынып

2021-2022

66,67

0

0

72%

72%

0

0

2022-2023

0

55,56

0

0

67%

0

0

2023-2024

77,78

0

60%

0

0

0

0

Үлгерімі

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%


Геометрия


5 сынып

6 сынып

7 сынып

8сынып

9сынып

10сынып

11сынып

2021-2022



0%

65%

68%

0%

0%

2022-2023



0%

0%

67%

0%

0%

2023-2024



60%

0

0



Үлгерімі



100%

100%

100%

100%

100%


Физика


5 сынып

6 сынып

7 сынып

8сынып

9сынып

10сынып

11сынып

2021-2022



0

66%

63%

0

0

2022-2023



0

0

67%

0

0

2023-2024



60%

0

0

0

0

Үлгерімі



100%

100%

100%

0%

0%


Информатика


5 сынып

6 сынып

7 сынып

8сынып

9сынып

10сынып

11сынып

2021-2022

88,89

0

0

90,91

90,91

0

0

2022-2023

0

88,89

0

0

75

0

0

2023-2024

77,78

0

70

0

0

0

0

Үлгерімі

100%

100%

100%

100%

100%

0%

0%


Химия


5 сынып

6 сынып

7 сынып

8сынып

9сынып

10сынып

11сынып

2021-2022



0

63%

63%

0

0

2022-2023



0

0

63%

0

0

2023-2024



70%

0

0

0

0

Үлгерімі



100%

100%

100%

0%

0%


Биология


5 сынып

6 сынып

7 сынып

8сынып

9сынып

10сынып

11сынып

2021-2022



0

63%

63%

0

0

2022-2023



0

0

63%

0

0

2023-2024



0

0

0

0

0

Үлгерімі



100%

100%

100%

0%

0%


География, жаратылыстану


5 сынып

6 сынып

7 сынып

8сынып

9сынып

10сынып

11сынып

2021-2022



0

72,70%

72,7.%

0

0

2022-2023



0

0

75%

0

0

2023-2024



70%

0

0

0

0

Үлгерімі



100%

100%

100%

0%

0%


Қазақстан тарихы


5 сынып

6 сынып

7 сынып

8сынып

9сынып

10сынып

11сынып

2021-2022

77,7

0

0

72,7

72,7

0

0

2022-2023

0

66,6

0

0

75

0

0

2023-2024

77,7

0

70

0

0

0

0

Үлгерімі

100%

100%

100%

100%

100%

0%

0%


Дүниежүзі тарихы


5 сынып

6 сынып

7 сынып

8сынып

9сынып

10сынып

11сынып

2021-2022

77,7

0

0

72,7

72,7

0

0

2022-2023

0

66,6

0

0

75

0

0

2023-2024

77,7

0

70

0

0

0

0

Үлгерімі

100%

100%

100%

100%

100%

0%

0%


5-11 орыс сыныптары

Казахский язык и литература


5 сынып

6 сынып

7 сынып

8сынып

9сынып

10сынып

11сынып

2021-2022

64,00%

57%

69%

68,40%

85%

50%

0

2022-2023

77%

70%

61%

62%

66%

100%

50%

2023-2024

70%

70,50%

70,50%

59%

52%

60

100%

Үлгерімі

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%


Русский язык


5 сынып

6 сынып

7 сынып

8сынып

9сынып

10сынып

11сынып

2021-2022

70,59

67,86

66,67

63,16

71,43

50

0

2022-2023

71,05

70,59

62,64

58,33

66,67

100

50

2023-2024

70

74,18

64,71

59,26

48

60

100

Үлгерімі

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%


Русская литература


5 сынып

6 сынып

7 сынып

8сынып

9сынып

10сынып

11сынып

2021-2022

76,47

71,43

66,76

63,16

71,43

50

0

2022-2023

71,07

70,59

62,64

58,33

66,67

100

37,5

2023-2024

75

71,24

64,71

59,26

48

60

100

Үлгерімі

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%


Английский язык


5 сынып

6 сынып

7 сынып

8сынып

9сынып

10сынып

11сынып

2021-2022

64,7

60,7

66,7

73,68

71,43

50

0

2022-2023

77,1

70,59

62,91

75

66,67

100

50

2023-2024

70

74,18

70,59

59,26

52

60

100

Үлгерімі

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

Математика, алгебра


5 сынып

6 сынып

7 сынып

8сынып

9сынып

10сынып

11сынып

2021-2022

76,47%

63,25%

66,76%

63,16%

71,43%

50%

0

2022-2023

74,02%

70,59%

62,90%

58,33%

67%

100%

37/5%

2023-2024

75%

71,40%

70,59%

55,56%

48%

60%

100%

Үлгерімі

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%


Геометрия


5 сынып

6 сынып

7 сынып

8сынып

9сынып

10сынып

11сынып

2021-2022



66,76%

63,16%

78,51$

50

0

2022-2023



66,50%

58,33%

67%

100%

37,50%

2023-2024



70,59%

51,85%

48%

80%

100%

Үлгерімі



100%

100%

100%

100%

100%


Физика


5 сынып

6 сынып

7 сынып

8сынып

9сынып

10сынып

11сынып

2021-2022



66,76

63,16

85,71

50

0

2022-2023



62,9

62,5

66,67

100

62,5

2023-2024



64,71

59,26

52

60

100

Үлгерімі



100%

100%

100%

100%

100%


Информатика


5 сынып

6 сынып

7 сынып

8сынып

9сынып

10сынып

11сынып

2021-2022

64,71

64,28

66,76

63,16

85,71

50

0

2022-2023

76,96

70,59

62,64

75

66,67

100

62,5

2023-2024

80

79,9

64,71

62,96

72

80

100

Үлгерімі

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%


Химия


5 сынып

6 сынып

7 сынып

8сынып

9сынып

10сынып

11сынып

2021-2022



66,76

63,16

71,43

50

0

2022-2023



62,64

58,33

66,67

80

37,5

2023-2024



64,71

55,56

48

60

80

Үлгерімі



100%

100%

100%

100%

100%


Биология


5 сынып

6 сынып

7 сынып

8сынып

9сынып

10сынып

11сынып

2021-2022



66,76

63,16

71,43

50

0

2022-2023



62,64

58,33

66,67

80

37,5

2023-2024



64,71

55,56

48

60

80

Үлгерімі



100%

100%

100%

100%

100%


География, естествознание


5 сынып

6 сынып

7 сынып

8сынып

9сынып

10сынып

11сынып

2021-2022

64,71

60,71

70.60

68.42

78.57

50

-

2022-2023

71,07

70,59

59.1

62.50

66.67

100

37.50

2023-2024

70

71,4

64.71

51.85

56

80

100

Үлгерімі

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%


История Казахстана


5 сынып

6 сынып

7 сынып

8сынып

9сынып

10сынып

11сынып

2021-2022

64,7

60,5

66,7

68,4

71,4

50

0

2022-2023

74

53,8

59

58,3

66,6

80

38

2023-2024

65

76,9

64,7

51,8

48

60

80

Үлгерімі

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%


Всемирная история


5 сынып

6 сынып

7 сынып

8сынып

9сынып

10сынып

11сынып

2021-2022

65%

61%

67%

68%

78,5

50%

86%

2022-2023

65%

54%

59%

58%

67%

80%

38%

2023-2024

70

76,9

64,7

51,8

48

60

80

Үлгерімі

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%


Мектептің үш жылдағы білім сапасы:


2021-2022

оқу жылы

2022-2023

оқу жылы

2023-2024

оқу жылы

Білім сапасы

66,%

63,8 %

63,3 %

Үлгерімі

100%

100%

100%


 Негізгі орта, жалпы орта білім беру деңгейінде оқу курсын аяқтау бойынша білім алушылардың қорытынды аттестаттауы: 

2021-2022 оқу жылында 9 сынып бойынша жалпы оқушы саны - 25, 11 сынып болған жоқ, ал 2022-2023 оқу жылында 9,11 сыныптар бойынша жалпы оқушы саны – 39, оның ішінде 9 сынып оқушыларының саны – 31, 11 сынып оқушыларының саны – 8. Бағалау кезеңіндегі 11 сынып оқушылары білім алып, өз білім сапаларының нәтижесін көрсетті. Жоғарыда көрсетілген екі оқу жылында да 9,11 сыныптар аралығында қорытынды аттестаттауға дайындық жұмыстар жүргізілді.     

Мектепішілік қорытынды аттестаттау бойынша жұмыс жоспары жасалып, бекітілді. Дайындық қосымша сабақ кестелері жасалып, бекітілді. Пән мұғалімдері негізгі міндетті пәндер мен таңдау пәндері бойынша дайындық жұмыстарын жасап, оқушылардан тапсырмалар мен тест жұмыстары алынды. 2021-2022 оқу жылында 9 сыныптарда 27.05-10.06.2022 ж аралығында қорытынды аттестау өткізілді. 11-сынып аталған жылы болған жоқ.

2022-2023 оқу жылында Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің 2023 жылғы 10 сәуірдегі №88 бұйрығына және Алматы облысының білім басқармасы мемлекеттік мекемесінің 12 сәуір 2023 жылғы № 283-н бұйрығы, Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің 2023 жылдың 21 сәуірдегі №111-1-Ө бұйрығына сәйкес жазбаша емтихан жұмыстарының титулды парақтары дұрыс жүргізілді. Жалпы емтиханға оқушылар толық қатысты, кешіккен және тәртіп бұзған оқушылар болған жоқ, емтихан талаптары толық сақталды.

- Мектептің емтиханға дайындықтары, емтихан өтетін кабинеттердің жағдайы жақсы, жарық саулесі жақсы түседі.

- Мектеп директорының бұйрығымен емтихан комиссиясының құрамы бекітілген, комиссия мүшелері өз міндеттерін толық біледі, емтихан бұрыштары, қосымша сабақ кестелері бар, құжаттары түгел, кезекшілік ұйымдастырылған.

- Сынып жиналыстарының, ата-ана жиналыстарының, бірлестік отырыстарының хаттамалары жинақталған.

2022-2023 оқу жылында 9,11 сыныптарда 02.06-19.06.2023 ж аралығында қорытынды аттестау өткізілді. 11-сынып жаратылыстану-математикалық бағытта оқып, қорытынды аттестаттау  өткізілді. 9 сыныпта жалпы 31 оқушы. Оның ішінде 1 оқушы көмекші бағдарламамен оқыды. 1 оқушы денсаулығына байланысты емтиханнан босатылды. Емтиханға қатысқан оқушылардың жалпы саны -  30 оқушы.

9 сынып бойынша Үздік аттестат иегері 1 оқушы.

11 сынып бойынша жалпы оқушы саны – 8. 1 оқушы денсаулығына байланысты емтиханнан босатылды. Емтиханға қатысқан 7 оқушы.

2023-2024 оқу жылында 9 сыныпта жалпы 27 оқушы. Оның ішінде 2 оқушы көмекші бағдарламамен оқыды. 1 оқушы денсаулығына байланысты емтиханнан босатылды. Емтиханға қатысқан жалпы 24 оқушы.

9 сынып бойынша Үздік куәлік иегері 1 оқушы.

11 сынып бойынша жалпы оқушы саны – 5. Үздік куәлік иегері 2 оқушы. 

Емтиханға қатысқан 5 оқушы.




Емтиханға қатысқан оқушылар туралы мәлімет:


Оқу жылдары

9 сынып

«Үздік куәлік» иегері

11

сынып

«Үздік куәлік» иегері

«Алтын белгі» иегері

1

2021-2022 оқу жылы

25

9

-

-

-

2

2022-2023 оқу жылы

31

5

8

-

-

3

2023-2024 оқу жылы

27

1

5

2

-



2023-2024 оқу жылы:

9-сыныптардың қорытынды аттестатауы бойынша

29.05.24ж орыс тілі  пәнінен алынды.

Сынып

Тілдер

Бала саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Сапа

Орысша

24

5

7

12

-

50%


03.06.24ж математика (алгебра) пәндерінен алынды.

Сынып

Тілдер

Бала саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Сапа

Орысша

24

8

4

12

-

50%



06.06.2024ж  орыс сыныбынан қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен алынды.

Сынып

Тілдер

Бала саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Сапа

Орысша

24

6

7

11


54.1%


10.06.24ж таңдау пәндерінен алынды.

Сынып

Таңдау

Бала саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Сапа

9а

История Казахстана

24

4

8

12


50%



11-сыныптардың қорытындысы бойынша мына төмендегідей нәтиже көрсетті:


28.05.2024ж  орыс тілі пәнінен алынды.

Сынып

Тілдер

Бағыты

Бала саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Сапа

11а

Орысша

Жаратылыстану-математикалық

5

4

1



100%


31.05.2024ж математика (алгебра) пәндерінен алынды.

Сынып

Тілдер

Бағыты

Бала саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Сапа

11а

Орысша

Жаратылыстану-математикалық

5

4

1



100%



04.06.2024ж Қазақстан тарихы пәндерінен алынды.

Сынып

Тілдер

Бағыты

Бала саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Сапа

11а

Орысша

Жаратылыстану-математикалық

5

4

1



100%


07.06.2024ж қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен алынды.

Сынып

Тілдер

Бағыты

Бала саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Сапа

11а

Орысша

Жаратылыстану-математикалық

5

4

1



100%


11.06.2024 ж таңдау пәндерінен алынды.

Сынып

Тілдер

Бала саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Сапа

11а

биология

5

4

1



100%



4, 9-сынып оқушыларының тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпы білім беру стандартының талаптарында көзделген білім берудің күтілетін нәтижелерін және білім беретін оқу бағдарламаларын игерудің жетістіктерін айқындау бойынша оқыту нәтижелерін бағалау


Мектепте білім беру ұйымдарын бағалау бойынша 4,9-сыныптарға 14.05.2024ж. кешенді тест өтті. Кешенді тестілеу мектептің Интернетке қосылған компьютерлерінің санына сәйкес 4 кезең бойынша жүргізілді. Кешенді тестілеуге 4,9 сынып оқушыларының 96.3 пайызы (қатыспаған оқушылардың денсаулығына байланысты анықтамалары қосымша салынды) қатысып, мектеп бойынша 64,1 пайыз көрсетті.




Кешенді тестілеу нәтижесі келесідей:


сынып

Журнал бойынша оқушылар саны

Қатысқан оқушылардың нақты саны

«5» баға алған саны

«4» баға алған саны

«3» баға алған саны

«2» баға алған саны

Орташа балл

Оң бағалар %

1

4

56

42







2

9

25

22









Тиісті бейіні бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі немесе педагогикалық қайта даярлауды  растайтын құжаты бар педагогтердің үлесі туралы мәлімет: 

       2023-2024 оқу жылының басында (кыркүйекте)  мектеп  Жарғысына   сәйкес білім  беру  ұйымының   алқалы  басқару  органы – педагогикалық  кеңес  құрамына   42 педагог маман  енгізілген (және сыртқы қосалқы жұмыс жасайтын мұғалімдер – 3, ішкі қосалқы жұмыс жасайтын мұғалімдер – 4). Тиісті бейіні бойынша   жоғары педагогикалық білімі бар мұғалімдер саны - 40. Жалпы жоғары білімді педагогтар үлесі 95,3 % құрайды. МАД тобында 1 педагог  жоғары білімі бар. Бастауыш сынып мұғалімдері -10; жоғары білімді - 8, арнаулы орта білімі бар – 2 мұғалім.  5-9 сынып мұғалімдері - 31: жоғары білімді - 30, арнаулы орта – жоқ. Жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар  магистранттар саны - 1, олардың үлесі 2,4%-ды құрайды.  

         2023-2024 оқу жылының  ІІ- жартыжылдықтың соңында (мамырда) педагогикалық  кеңес  құрамына 42 педагог  маман  енгізілген (және сыртқы қосалқы жұмыс жасайтын мұғалімдер – 3, ішкі қосалқы жұмыс жасайтын мұғалімдер – 4). Тиісті бейіні бойынша  жоғары педагогикалық білімі бар мұғалімдер саны - 40. Жалпы жоғары білімді педагогтар үлесі 95,3% құрайды. МАД тобында 1 жоғары білімі бар. Бастауыш сынып мұғалімдері -10; жоғары білімді - 8, арнаулы орта білімі бар – 2.  5-9 сынып мұғалімдері – 31: жоғары білімді - 30, арнаулы орта – жоқ. Жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар  магистранттар саны – 1.


Педагогтардың  білімі бойынша мониторинг (мамыр айына)

Педагогтардың білімі

МАД

Үлесі %

1-4

сыныптар

Үлесі %

5-11

сыныптар

Үлесі %

Барлығы

Үлесі %

Барлық педагогтар саны

1

2,4

10

23,8

31

73,8

42

100

Жоғары білімді педагогтар саны

1

2,4

8

20,6

30

77,0

39

92,9

Арнайы орта білімді педагогтар саны

0

-

2

4,7

-

-

2

4,7

Магистрант педагогтар саны

0

-

0

-

1

2,4

1

2,4


Мектеп педагогтерінің біліктілік санатын көтерудің перспективалық жоспары бар және оған сәйкес аттестаттау комиссиясы мен сараптама кеңес жұмысын атқарады. Біліктілік санатының деңгейін бес жылда бір реттен сиретпей арттырған / растаған педагогтердің (оның ішінде басшылардың үш жылда бір реттен сиретпей) үлесі – 76,4%-ды құрайды.    

       Мектеп бойынша педагог шебер – 0, педагог-зерттеуші – 2, педагог-сарапшы – 14, педагог-модератор – 10, педагог саны –7. Зейнеткер мұғалім саны – 0, мүгедек мұғалім саны – 0, жас мамандар – 1. Сонымен қатар мектепте 1 педагог – психолог, педагог-ұйымдастырушы, 1 жүйе әкімшісі, 1 әлеуметтік педагог жұмыс атқарады. Педагогтардың орта жасы – 42 жас.      

          Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 30721 тіркелген) сәйкес мектепалды даярлық және бастауыш білім беру деңгейіндегі педагог-зерттеуші, педагог-сарапшы, педагог-модераторлардың   саны – 8,  ол бастауыш білім беру деңгейіндегі педагогтердің жалпы санынын үлесі – 80% ,  негізгі орта және жалпы орта білім беру деңгейіндегі педагог-шебер, педагог-зерттеуші, педагог-сарапшы, педагог-модераторлардың  саны - 21, ол  негізгі орта және жалпы орта білім беру деңгейіндегі педагогтердің жалпы санынын үлесі – 67.7 % құрайды.  Жалпы мектеп бойынша педагог-шебер, педагог-зерттеуші, педагог-сарапшы, педагог-модераторлардың бірге алғандағы саны – 29, педагогтердің жалпы санынын үлесі – 69% құрайды.


Педагогтардың категория бойынша мониторинг

 (2024 жылғы мамыр айына)

Педагогтардың категориясы

МАД

Үлесі %

1-4

сыныптар

Үлесі %

5-11

сыныптар

Үлесі %

Барлығы

Үлесі %

Барлығы:

1

2,4

10

23,8

31

73,8

42

100

Педагог-мастер

-

-

-

-

-




Педагог-зерттеуші

-

-

1

10

1


2

4.7

Педагог-сарапшы

-

-

5

50

11


16

38

Педагог-модератор

-

-

2

20

9


11

26.2

Барлығы:

-

-

8

80

21

67.7

29

69


Мектеп педагогтерінің бес жылда бір рет біліктілік санатын арттыру туралы мәлімет:

     Педагог қызметкерлер "Педагог мәртебесі туралы" Заңға сәйкес біртіндеп жаңа біліктілік жүйесіне көшуде. ҚР "Педагог мәртебесі туралы" Заңының 13-бабына сәйкес 2020 жылдан бастап педагогтерге біліктілік санатын берудің жаңа тәртібі енгізілді. 2020 жылы біліктілікті саралаудың ескі жүйесі бойынша педагогикалық санаттары бар педагог қызметкерлерді жаңа санаттар бойынша теңестірілді, ескі санаттағы мұғалімдер жоқ.


    Педагогикалық өтілі бойынша мұғалімдердің сандық және сапалық құрамы:


Педагогикалық өтілі

2021-2022 оқу жылы

2022-2023 оқу жылы

2023-2024 оқу жылы


3 жылға дейін

3

3

3

3 жылдан 10 жылға дейін

12

13

14

10 жылдан 15жылға дейін

7

6

7

16 жылдан 20жылға дейін

8

8

6

20 жылдан астам

4

4

4

Барлығы

35

35

34


Әкімшілік-басқару персоналының құрамы туралы мәліметтер:


Бердалиев Нурлан Турмаханович - мектеп директоры

Білімі: жоғары, «Қорқыт-ата атындағы Қызылорда гуманитарлық университеті» 1996 жыл.

Мамандығы: Қазақ мектебіндегі орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі және аудармашы-референт.

Санаты: «Педагог-сарапшы» № 176-ө   25.12.2021  

Педагогикалық өтілі: 28 жыл

Директорлық санаты: Басшы-ұйымдастырушы (үшінші), берілген күні 31.12.2021 ж., Бұйрық № 177-ө.

Директор лауазымындағы әкімшілік өтілі: 19 жыл, аталған мектепте 7 жыл. 

Біліктілікті арттыру:      

1. Білім беру саласында буллингтің алдын алу бойынша 80 сағаттық курс 25.11.2022 №31658

2. «Білім берудегі менеджмент: ұжымды басқару» 26.02.2021  № 190160

3. «Совершенствование профессиональной компетентности учителя русского языка и литературы» 80 академических часов курс № 250359  27.03.2021 жыл.

Марапаттары: аудандық, облыстық , республикалық мадақтамалар, алғыс хаттар


Алжанов Габиден Алмасович - мектеп директорының оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

Білімі: Жоғары. Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті 2015 жыл 

Мамандығы: Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі

Санаты: педагог-модератор 21.08.2021 ж № 108 ж/с

Педагогикалық өтілі: 12

Лауазымдағы еңбек өтілі, тағайындалған күні: 7 жыл, 25.01.2017 ж

Біліктілікті арттыру туралы ақпарат: Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде «Дене шынықтыру» пәні бойынша педагогика кадрларының біліктілігін арттыру білім беру бағдарламасы бойынша 80 академиялық сағат көлемінде оқыту курсын аяқтады.  №010393, 19.08.2022ж

Марапаттары: аудандық, облыстық мадақтамалар, алғыс хаттар



Абдиева Телли Махметовна - мектеп директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары.

Білімі: Жоғары, Абай атындағы Алматы мемлекеттік университеті 

Мамандығы: География пәнінің мұғалімі.

Санаты: Педагог-модератор №195/3-ө   31.08.2023

Әкімшілік санаты: Үшінші біліктілік санаты, берілген күні 31.12.2021 ж., Бұйрық № 177-ө.

Педагогикалық өтілі: 39 жыл

Лауазымдағы еңбек өтілі, тағайындалған күні: 7 жыл 25.01.2017 ж 

Біліктілікті арттыру туралы ақпарат:

«Школьная география в условиях модернизации обновления содержания образования в Республике Казахстан» №260191, 02.04.2021ж

Марапаттары: аудандық, облыстық мадақтамалар, алғыс хаттар



Душкаров Ислам Гулалиевич - директордың шаруашылық ісі жөніндегі орынбасары.

Білімі туралы, қайта даярлау туралы ақпарат: Алматы құрылыс техникумы 1988 ж

Лауазымы, тағайындалған күні: 22. 11. 2021

Жұмыс өтілі: 3 жыл

Лауазымдағы еңбек өтілі: 3 жыл


Педагогтардың біліктілігін арттыру курстарынан өтуі  бойынша мониторинг

Педагогтардың санаттары

МАД

Үлесі %

1-4

сыныптар

Үлесі %

5-11

сыныптар

Үлесі %

Барлығы

Үлесі %

Барлық педагогтар саны

1

2,4%

10

23,8%

31

73,8%

42

100%

3 жыл ішінде 72 сағаттан жоғары курстардан өткен педагогтар саны

1

2.4%

8

19%

29

69%

38

90.4%

3 жыл 72 сағаттан төмен курстардан өткен педагогтар саны

-

-

2

4.7%

2

4.7%

4

9.6%

Ешқандай курстан өтпеген педагогтар саны

-

-

-

-

-

-

-


Жалпы курстан өткен педагогтар саны

1

2.4%

10

23.7%

31

73.8%

42

100%



Педагогтар педагогтардың біліктілігін арттыру курстарынан 100% өткен


Әдістемелік   жұмыстар 

Әдістемелік   жұмыстың  тақырыбы:

«Мектеп мұғалімдерінің үздіксіз кәсіби дамуына жетекшілік ету арқылы оқыту мен оқу үдерісін дамыту»

Мектептегі әдістемелік қызметтің алдына қойған өзекті мәселесі: «Мұғалімдердің кәсіптік біліктілігін көтере отырып, педагогикалық менеджменті дамыту, білім берудегі оқу мен оқыту үдерістерін жүзеге асыру және озық іс-тәжірибені насихаттауда тиімді технологияларды пайдалану»

Әдістемелік қызметтің мақсаты: нәтижеге бағдарланған білім беруде педагог мамандардың біліктілігін арттыру, шығармашылық еңбегін қалыптастыру.

Міндеттері:

-мұғалімдердің  ғылыми- әдістемелік деңгейін, кәсіби біліктілігін, шеберлігін дамыту,  үздіксіз жұмыс жүргізу;

-әдіс-тәсілдерді тиімді қолдану,  жеті модулін қолдану сабақтарын ұйымдастыру арқылы оқу-мен оқытудың тиімді тәсілдерін насихаттау, көрсету;

-білім шығынын қалпына келтіру жұмыстарын жүйелі ұйымдастыру;  

-жас мамандарға кәсіби қолдау жасау, әдістемелік көмек көрсету;

-мектептің инновациялық жоба жұмысын қолға алу (әр ӘБ жүргізілетін жобаларды жалғастыру);

-жаңа технологияларды  тиімді қолдана отырып, білім сапасын арттыру (әр ӘБ қолданатын  технологиялары); 

-менторинг және коучинг арқылы мұғалімдердің (шығармашылық топ)  жұмыс тәжірибесін жетілдіру;

-мұғалімдердің кәсіби (желілік) қоғамдастығын ұйымдастырып, зерттеу жұмыстарын(LS)  жүргізу;

-деңгейлік бағдарлама бойынша сертификатталған мұғалімдердің тәжірибесі арқылы оқудан өтпеген мұғалімдерді процеске тартып, бағдарламаның жүзеге асырылуын қамтамасыз ету;( сарапшы, шығармашылық топ)

-тренерлер арқылы мұғалімдердің кәсіби қоғамдастығын құру (желілік қоғамдастық) 

- шығармашылық топтардың   жаңа жүйені енгізу және жетілдірудегі жұмыс бағыттарын бекіту;

-күнделікті білім беру үрдісінде әлеуметтік желілерді, бұлтты сервистерді, QR-кодтау технологиясын тиімді қолдану;

-күнделікті тәжірибеде Quizizz, Kahoot,   Padlet,  интерактивті білім беру қосымшаларын қолданатын мұғалімдер  үлесін арттыру (мектеп саиты)

-дарынды және талантты балалармен жұмысты ұйымдастыру ( мектеп психологымен бірлескен жұмыс) ;

-жоғары оқу орындарымен тығыз байланыс жасай отырып, оқушылардың зерттеу-ізденушілік бағытындағы жұмыстарын дамыту;

- жеке тұлғаны зертханалық, ғылыми зерттеу жұмыстарына баулу, үлгермеушіліктің алдын алу және білім беру қызметінің сапасын арттыру; (олимпиадалар , жобалар т.б)

-пәндік олимпиадаға, ғылыми жобаға дайындықтың тиімді тәсілдерін қарастыру; 




Күтілетін нәтижелер:

білім беру ортасының қоғамның ағымдағы сұранысына бейімделуі;

оқыту сапасының артуы, мұғалімнің өз пәні саласында білімнің жинақталуы, оқытудың қазіргі әдістерін меңгеруі мен педагогикалық процесті компьютерлік технология көмегімен ұйымдастыруы;

дарынды оқушылармен жұмыс нәтижесінде олимпиада, ғылыми жоба, түрлі байқаулар жеңімпаздарының санының артуы

білім шығынын қалпына келтіру

Жұмыс нысандары: мұғалімнің кәсіптік шеберлігі; оқытудың барынша тиімді нысандары, әдістері мен тәсілдерді меңгеру деңгейі; мұғалімнің жұмыс нәтижелері және оған жету жолдары; мұғалімнің кәсіптік біліктілігін арттыру тәсілдері. Мұғалiмнiң жалпы әдiстемелiк деңгейi немесе оның қызметiн бақылау, даpынды балалаpмен жұмыс.

Мектептің әдістемелік қызметі педагогтердің кәсіби біліктілігін арттыру оқу мен тәрбиелеуде  жаңа әдіс тәсілдер мен формаларды тиімді қолдану  арқылы білім беру сапасын арттыруды міндет етеді.   Мектептегі әдістемелік жұмыс Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңының 5 бабы 25 ші тармақшасына сәйкес жасалған ҚР БҒМ 2007  жылғы 29 қарашадағы № 583 бұйрығымен Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту  минстрлігінің 2022ж 3 тамыздағы  № 348 бұйрығы негізінде негізгі құжаттың бірі бекітілген оқу- әдістемелік жұмысты ұйымдастыру   және   жүзеге асыру  Ережесі негізінде құрылды.  

Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым Министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі «Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» № 130 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы, ҚР БҒМ 2021ж 16 қыркүйектегі №472 бұйрығына. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту  минстрлігінің 2022ж 3 тамыздағы  № 348 бұйрығы негізінде негізгі құжаттың бірі сай жасалуы қадағаланды

Мектептің әдістемелік жүйесі педагогтердің озат тәжірибесіне және оқу- тәрбие жұмысының нақтылы жағдайына сүйеніп өзара байланысты іс- әрекеттер мен шаралар арқылы іске асады.  Әдістемелік жұмыс төменгі мәселелерді қамтыды: әдістемелік зерттеулер жүргізу арқылы қажеттілікті анықтау және нәтиже негізінде нақты әдістемелік көмек беру. 

Ол әдістемелік кеңес пен әдістемелік бірлестік (ассоциация бірлестігі) жұмысын ұйымдастыру арқылы жүзеге асты. 

      Әдістемелік кеңес жұмысы озық тәжірибелерді тарату мен мұғалімдердің   педагогикалық инновациялық технологиялар мен әдістермен танысуға бағытталған.      

Әдістемелік жұмыстар әдістемелік кеңестер, әдістемелік бірлестіктер(ассоциация бірлестіктері) ,шығармашылық топтар, ғылыми-практикалық конференциялар, педагогикалық оқулар, шығармашылық есептер, теориялық семинарлар мен семинар-практикумдар,  жас мамандар мектебін  ұйымдастыру арқылы іске асты.

Әдістемелік жұмыстардың барысында   оқу-тәрбие жұмысының әдіс-тәсілдерін игеріп, оны сабақ пен сыныптан тыс шараларда қолдануда, оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастырудың жаңа, тиімді әдіс-формаларын іздеу бағытында мектеп әкімшілігі мен  мұғалімдер бірлесіп іс-шаралар өткізеді. Зерттеулер жүргізу, ақпараттандыру мәселелерін талқылау, оқушылар үлгерімін талдау, оқыту әдістемесін жетілдіру, мектепішілік бақылауды сараптау, озат тәжірибені жинақтау, тарату мәселелері жоспарға енгізілген.


Мектепте 5 әдістемелік бірлестіктер (ассоциация ретінде) жұмыс жасайды. 

Әдістеме бірлестіктің  аты (ассоциациясының аты)

Әдістеме бірлестіктің  өзекті мәселесі

(ассоциациясының өзекті мәселесі)

Әдістеме

бірлестік  жетекшісі

(ассоциация  жетекшісі)

1

Жаратылыстану –математикалық пән бірлестігі

Методическая тема МО:

«Совершенствование профессиональных компетенций педагога в условиях обновленного содержания образования».

Цель работы МО:

Повышение профессионального мастерства учителя как основное условие обновленного содержания образования.

Мамедова Г.С.

Эстетикалық пән бірлестігі

Эстетикалық пән бірлестігі және дене тәрбиесі арқылы жеке тұлғаны тәрбиелеуде дарынды оқушыларды анықтап, қабілеттерін дамыту.
 Өзекті мәселесі: Жаңа технология элементтерімен бірге денсаулық сақтау технологиясын сабақта қолдану.

Алиева Д.Ш.

Қазақ тілі мен әдебиеті пән бірлестігі

Білім мен ғылымның жаһандық бәсекеге қабілеттілігін арттыру және жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тұлғаны тәрбиелеу және оқыту

Қазақ тілі мен әдебиеті пән бірлестігінің  өзекті тақырыбы:

Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастыру.


Джузбаева Э.Д.

Бастауыш сынып пән бірлестігі

Работа нацелена на эффективное использования и развитие профессионального потенциала педагогов, на сплочение и координацию их усилий по совершенствованию методики преподавания ссоветствующих учебных дисциплин и на этой основе – на улучшение образовательного процесса, проведение научно-исследовательской работы.



Мамедова Х.А.

 5

Гуманитарлық пән бірлестігі

Оқушыларға бейімделу кезеңінде психологиялық сүймелдеу арқылы көмек жасау.
 Өзекті мәселесі: Интерактивті және денсаулық сақтау әдістерін қолдана отырып, тіл байлығын және шығармашылық қабілеттерін арттыру.

Абдуллаева М.Ю.


Әдістемелік жұмыстар               

       Мектептің әдістемелік қызметі педагогтердің кәсіби біліктілігін арттыру оқу мен тәрбиелеуде жаңа әдіс тәсілдер мен формаларды тиімді қолдану арқылы білім беру сапасын арттыруды міндет етеді.   Мектептегі әдістемелік жұмыс Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңының 5 бабы 25 ші тармақшасына сәйкес жасалған ҚР БҒМ 2007 жылғы 29 қарашадағы № 583 бұйрығымен бекітілген оқу- әдістемелік жұмысты ұйымдастыру және жүзеге асыру Ережесі негізінде құрылды.   Мектептің әдістемелік жүйесі педагогтердің озат тәжірибесіне және оқу-тәрбие жұмысының нақтылы жағдайына сүйеніп өзара байланысты іс-әрекеттер мен шаралар арқылы іске асады.   Әдістемелік жұмыс төменгі мәселелерді қамтыды: әдістемелік зерттеулер жүргізу арқылы қажеттілікті анықтау және нәтиже негізінде нақты әдістемелік көмек беру. Ол әдістемелік кеңес пен әдістемелік бірлестік жұмысын ұйымдастыру арқылы жүзеге асты.

      Әдістемелік кеңес жұмысы озық тәжірибелерді тарату мен мұғалімдердің педагогикалық инновациялық технологиялар мен әдістермен танысуға бағытталған.      

Әдістемелік жұмыстар әдістемелік кеңестер, әдістемелік бірлестіктер, проблемалық шығармашылық топтар, ғылыми-практикалық конференциялар, педагогикалық оқулар, шығармашылық есептер, теориялық семинарлар мен семинар-практикумдар, озат тәжірибе мектебі, жас мамандар мектебін ұйымдастыру арқылы іске асты. Әдістемелік кеңесте«Математика сабағында өз бетімен жұмысты ұйымдастыру әдістері» педагогикалық   шеберхана, «Қалыптастырушы бағалауды қалай тиімді  ұйымдастыруға болады?» педагогикалық шеберхана , «Қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі сабақтарында  оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту жұмыс үлгілері» педагогикалық шеберхана, «PISA халықаралық зерттеулері аясында оқушылардың функционалдық оқу сауаттылығын арттыру», «Оқу процесінде және сабақтан кейінгі уақытта оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру. Қазіргі педагогикалық технологиялар», «ЕБҚ бар оқушыларға түзету сабақтарында қозғалыс дағдыларын, ұсақ моторикасын дамытуға арналған жаттығулардың маңызы», «Сабақты зерттеу –оқытуды жақсартудың кепілі» тақырыптарында  тәжірибе таратылды.  


Бірнеше мұғалімдердің авторлық бағдарламалары және сабақтары, мақалалары жарияланды:

  • Тезисы Докладов 3-й Научно-Практической конференции Малой Академии Наук Республики Казахстан Алатинской области 2 марта 2024 год. Тема «История и культура Казахстана с древнейших времен до XX века» Учитель истории Алиев Нажип Нурадинович
  • Бастауыш сынып мұғалімі Сәрсенбаева Сымбат Утегалиевна Тағылым Республикалық ғылым-әдістемелік журналында Климат және ауа райы тақырыбындағы мақаласы жарық көрді.
  • Тезисы Докладов 3-й Научно-Практической конференции Малой Академии Наук Республики Казахстан Алатинской области 2 марта 2024 год. Тема «Шокан Валиханов-великий потомок казахских ханов» Учитель истории Досумбаева Алия Танажановна.
  • Бастауыш сынып мұғалімі Алиева Адалат Махмедовна Бастауыш мектеп журналында «Развитие творчеких способностей младших школьников на уроках русского языка и во внеурочное время посредством использования элементов устного народного творчества» мақаласы жарық көрді.
  • Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Абдуллаева Маргарита Юсуповна, Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Асланова Ардем Бекпашаевна, Көркем еңбек пәнінің мұғалімі Алиева Джейран Шайсмайловна «Қазақстан ұстазы» журналына мақалалары жарық көрді.
  • Информатика пәнінің мұғалімі Мамедова Гуля Садиновна, Математика пәнінің мұғалімдері Калиновская Мария Мамедовна, Асланов Радмир Рустемович, Биология-химия пәнінің мұғалімі Ахмедов Муса Кадыровичтің Алматы облысы білім басқармасының облыстық әдістемелік орталығының «Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі-оқыту сапасын арттыру кепілі» журналына мақалалары жарық көрді.

Әдістемелік жұмыстардың барысында оқу-тәрбие жұмысының әдіс-тәсілдерін игеріп, оны сабақ пен сыныптан тыс шараларда қолдануда, оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастырудың жаңа, тиімді әдіс-формаларын іздеу бағытында мектеп әкімшілігі мен мұғалімдер бірлесіп іс-шаралар өткізеді. Зерттеулер жүргізу, ақпараттандыру мәселелерін талқылау, оқушылар үлгерімін талдау, оқыту әдістемесін жетілдіру, мектепішілік бақылауды сараптау, озат тәжірибені жинақтау, тарату мәселелері жоспарға енгізілген.  

Оқушылардың білім сапасын, қызығушылығы мен белсенділігін арттыру үшін кіріктірілген пән онкүндіктері енгізілді.  Әдістемелік бірлестіктерде жоба жұмыстары жүргізіледі.

Мұғалімдерді оқыту және олардың тәжірибесін дамыту мақсатында біздің мектепте «Мөлдір бұлақ» шығармашылық тобының жұмыстары ұйымдастырылды. Осы топ мүшелерінің ықпалымен мектеп тәжірибесіне біраз өзгерістер енгізді.

Мектепте әрбір пән және сала бойынша апталықтар, онкүндіктер, оқыту семинарлары, практикалық семинарлар, ғылыми конференциялар жоспарлы түрде өтіп тұрады.

-Мұғалімдердің өзара сабаққа қатысуы тиімді жолға қойылған;

-Мұғалімдер арасында кәсіби қоғамдастық құру мақсатында тәлімгерлік жұмысы, зерттеу жұмыстары, дарынды және мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс жүргізілді;

- Педагогтардың кәсіби өсуін қамтамасыз ету мақсатында аудандық, облыстық, республикалық деңгейдегі конкурстар, семинарлар, олимпиадаларға үнемі қатыстырылып отырады.


Ғылыми-практикалық конференцияларға және семинарларда өз тәжиребесімен бөліскен  мұғалімдер 


Мұғалімнің

аты-жөні

Ғылыми-практикалық конференциялар

1

Мамедова Ханимзар Ансаровна


Районный семинар

« Проделанная работа по подготовке к МОДО»                                                                    (13.02.2024 Ташкеназ)

2

Әлжан Гүлфариза Алмасқызы

«TutorUp» оқу орталығының ұйымдастыруымен , Халықаралық білім беретін, ғылыми – әдістемелік, танымдық, шығармашылық «TUTORUP» журналының басшылығымен педагогтар арасында өткізілген «БІЛІМ БЕРУ КЕҢІСТІГІНДЕГІ НӘТИЖЕЛІ ЕҢБЕКТЕР» атты ғылыми тәжірибелік конференциясы (диплом, сертификат     (2022ж)

«Talim Group» біліктілікті арттыру жобасының ұйымдастыруымен өткен «Үздік тәлімгер» атты семинарына қатысты (сертификат 2022ж)



Халықаралық PISA тапсырмаларын әзірлеу және тапсырмаларды оқу үрдісінде қолдануда мұғалімдерге әдістемелік қолдау көрсету мақсатында гуманитарлық пәндер әдістемелік пән бірлестіктері арасында  «Оқу сауаттылығын арттыруға бағытталған жоғары деңгей тапсырмаларын құрастыру», бастауыш сынып әдістемелік бірлестік арасында «Pirls халықаралық зерттеу   аясында  бастауыш сынып оқушыларының  мәтінмен жұмыс жүргізу дағдыларын қалыптастырудың тиімді жолдары» тақырыбында тәжірибелік алаң, әдістемелік бірлестіктер арасында оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімін сыныптан тыс жерде, кез-келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету мақсатында: «Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру тапсырмаларын кіріктіріп оқыту мәселелері», «Эффективность работы с текстом для повышения читательской грамотности», «Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру жолдары» тақырыбында вебинар өтті. Пән мұғалімдері PISA тапсырмалырын  құрастырудың тиімді жолын ұсынып, өзара іс-тәжірибе алмасты. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған тапсырмаларды әзірлеу және оқу үрдісінде қолданудың тиімді жолдарын көрсетті. Мұғалімдер ынтымақтастықта бірлесе отырып, пиза тапсырмаларын құрастырды.  

Мұғалімдердің критериалды бағалауды күнделікті сабақта пайдалану дағдысын қалыптастыру мақсатында "Критерий арқылы бағалаудың оқыту үшін маңызы", «Как организовать формативное оценивание через обратную связь?», «Обучение по технологии смешанного обучения», «Тыңдалым дағдысын қалыптастыруда кездесетін қиындықтар және оны шешу жолдары» тақырыбында коучинг, деңгейлік курстан өткен мұғалімдер «Мәтіндер негізінде PISA тапсырмаларын құрастыру»,  «Сын тұрғысынан ойлау стратегияларын сабақта пайдалану», «Биология   сабағында зертханалық  жұмыстарды жүргізудің тиімді жолдары» тақырыптарында  шеберлік сабақтар көрсетті.  Мұғалімдердің кәсіби өсуін қалыптастыру мақсатында тәжірибе алмасу онкүндігі өтті. Қорытынды онкүндігінде «Тәжірибе алмасу: педагогтардың дамуының нәтижелі жолы» тақырыбында конференция өтті. Іс-шара   барысында пән мұғалімдері өзара ынтымақтастықпен тиімді жұмыс жүргізіп, педагогикалық іс тәжірибесін жетілдірді. Мұғалімдердің кәсіби дамуға деген ұмтылысы күшейді. Тәжірибе алмасу айлығының жалғасы ретінде келесі айда әдістемелік бірлестіктер арасында бірін-бірі оқыту айлығы өтіп, қорытынды ретінде дөңгелек үстел ұйымдастырылды. Пән мұғалімдері әріптестерінен алған оқыту мен тәрбиедегі тиімді әдістерін өзінің әдістерімен салыстырды. Өз тәжірибелерін ертегі негізінде постерге түсірді. Өз ойларымен бөлісіп, тиісті қорытындылар жасады. Мұғалімдер өздерінің рефлексиялау және талдау дағдыларын жетілдірді.