2023-2024 оқу жылына арналған мектептегі буллинг, кибербуллинг оқушыларға қатыгездік көрсету алдын алу профилактикасы бойынша іс- шаралар жоспары
«Бекітемін»
мектеп директоры
..............................
Бердалиев Н.Т.
«Абай атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
психологиялық қызметінің
2023-2024 оқу жылына арналған
мектептегі буллинг, кибербуллинг оқушыларға қатыгездік көрсету
алдын алу профилактикасы бойынша іс- шаралар жоспары
(Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің
2022 жылғы 21 желтоқсандағы № 506 бұйрығына сәйкес)
2023-2024 оқу жыл
Мақсаты: әрбір баланың табысты дамуы үшін қолайлы жағдай жасау, физикалық, психикалық және психологиялық денсаулығын сақтау.
Міндеттері:
• білім беру және тәрбиелеу мәселелері бойынша мұғалімдер мен ата-аналарға сауатты көмек көрсету;
• оқушылар арасында девиантты мінез-құлық құбылыстарының алдын алу;
• коммуникативті дағдыларды дамыту, жасөспірімдерде өз іс-әрекетіне жауапкершілікпен қарауды қалыптастыру;
• жанжалды бейбіт түрде шешуді үйрету дағдыларын қалыптастыру.
№ p \ p | Іс-шара | Қатысушылар | Мерзімі | Жауапты |
Ата- аналармен жұмыс. «Қамқорлық өлшемі»-тест | Ата-ана | Қыркүйек | Психологиялық қызметі | |
Балалардың мектепке дайындығын диагностикалау. 1-11 сынып ата- | Аналарына сауалнама жүргізу | Қыркүйек | Психологиялық қызметі | |
НСВ -10. | 6-8 сынып | Қазан | Психологиялық қызметі | |
Корекционное занятия Мои алгоритмы реагирования на буллинг | для классных руководителей | Психологиялық қызметі | ||
«Ата-аналарға «Баланың қорқытудың құрбаны екенін қалай түсінуге болады» жадынама | Сынып жетекшілері, ата-аналар | Қазан | Психологиялық қызметі | |
Буллинг (өзекті) Тестінен өткізу “Жанұя” | 7-11 сынып | қазан | Психологиялық қызметі | |
Оқушылардың ата-аналары мен мұғалімдерге арналған әдістемелік нұсқаулар « О буллинге» | Ата-аналар, мұғалімдер | Қараша | Психологиялық қызметі | |
Ата-аналар жиналысы: «Балалар ортасындағы бұзақылық , психикалық күйзелістерге әкелетін оқушылардың өміріндегі елеулі өзгерістер» | Ата-аналар, сынып жетекшілері | Желтоқсан | Сынып жетекшілері, психологиялық қызметі | |
Мектептегі бопсалауды анықтауға арналған сауалнама | Оқу процесінің барлық қатысушылары (оқушылар) | Қаңтар | Сынып жетекшілері, психологиялық қызметі | |
«Бір-біріне бірлікпен» психологиялық тренингі | 5-11 сыныптар | Ақпан | Психологиялық қызметі | |
Сыныптағы ата-аналар жиналысы (сауалнама нәтижелері бойынша): • Жасөспірімдік кездегі • Буллинг және кибербуллингті қалай болдырмауға және жеңуге болады? | Ата-аналар, сынып жетекшілері | Ақпан | Сынып жетекшілері, психологиялық қызметі | |
Профилактикалық әңгімелесулер: • «Өзіңе қалай қарауды қаласаң, басқаларға да солай қара. Кибербуллинг» • «Сөйлесу кедергілері» • «Жағымсыз негатив. Реніштер» • «Бір-бірімізді тыңдауды үйренейік» | 5-11 сыныптар | Қаңтар Ақпан Сәуір мамыр | Сынып жетекшілері, психологиялық қызметі | |
Талқылаумен жалғасатын көркем фильмдердің көрсетілімі (сұраныс бойынша): | 5-11 сыныптар | Қаңтар Ақпан Сәуір мамыр | Сынып жетекшілері, психологиялық қызметі | |
Психологиялық қызметітың кеңестері (сұраныс бойынша): • Буллинг пен кибербуллингтің қарапайым қорқыту мен • Бала мектепте бопсалауға ұшыраса, ата-ана жағдайды қалай бақылай алады. | Сынып жетекшілері, оқушылар ата-аналар | Қаңтар Ақпан Сәуір мамыр | Психологиялық қызметі |
Психологиялық қызмет:
Директордын тәрбие жөніндегі орынбасары; Абдиева Т.М.
Педагог –психолог: Мамедова М.Ф.
Әлеуметтык педагог: Османова Г.Ж.