Білім беру қызметін өзін-өзі бағалауды жүзеге асыру » Абай атындағы орта мектебі
Алматы облысы білім басқармасының
Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімінің
"Абай атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+77277557649
Есепші бөлімі:
+77277557649
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Білім беру қызметін өзін-өзі бағалауды жүзеге асыру
13
июль
2022

Білім беру қызметін өзін-өзі бағалауды жүзеге асыру

«Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Абай атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесін аттестаттаудың эксперттік комиссиясының қорытынды сараптамасы.


  1. Жалпы білім мекемесіне мәлімдеме.


ЖАЛПЫ АНЫҚТАМА


Мекен-жайы: Қазақстан Республикасы, 040432,Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Қарасай ауылы Гагарин көшесі,  1 құрылыс

Электрондық адресі: E-mail: аbai-karasai@mail.ru

Телефоны (8 727 75) 57-6-49

Мемлекеттік лицензия: серия № KZ58LAA00031264

Мекеменің атауы: «Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Абай атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі


ҚЫСҚАША МЕКТЕП ТАРИХЫ


Мектептің құрылған жылы – 1969 жыл

Мектептің ашылған жылы – 1970 жыл

2021 жылы 22 қаңтарда  Заңды тұлға мемлекеттік мекеме ретінде қайта  тіркеуден өткізілген.


МЕКТЕП ӘКІМШІЛІГІ


Директор: Бердалиев Нурлан Турмаханович

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Алжанов Габиден Алмасович

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: Абдиева Телли Махметовна

Мектеп психологі: Мамедова Марина Фахрадиновна

Педагог-ұйымдастырушы: Асланов Радмир Рустемович

Мектеп кітапханашысы: Есмұрзаева Гауһар Дәуітқызы





ОҚУШЫЛАР КОНТИНГЕНТІ


Контингент құрылымы

Бастауыш мектеп

Негізгі мектеп

Орта мектеп

Барлығы

Жылдары

2021-2022 оқу жылы

2021-2022 оқу жылы

2021-2022 оқу жылы

2021-2022 оқу жылы

Білім алушылардың саны


156


140


8


304

Сыныптардың жалпы саны

9

10

1

20



Мектепалды даярлық тобы

2021-2022 оқу жылы

Барлық оқушы саны

9

Оқытылу тілі

орысша


ЖҰМЫС УАҚЫТЫ


Жұмыс апталығы 6 күн

1 – ауысымда – 13 сынып, 181 оқушы

2 – ауысымда – 7 сынып, 123 оқушы

Сабақтың басталуы 1 – ауысымда 08.00

Сабақтың басталуы 2 – ауысымда 13.20

Сабақтың ұзақтығы – 45 минут













  1. ҚҰРЫЛЫМЫ


Қарасай ауылы Абай атындағы орта мектептің жалпы сипаттамасы


1969-1970 ж. «Иссык» плодовинсовхоз әкімшілігінің шешімі бойынша жаңа типті Абай орта мектебінің ғимараты салынды. Мектеп директоры болып «Білім үздігі» Игнатенко Александр Анисимович тағайындалды. 6 сәуір 1970 ж. жаңа мектептің ресми «Мектептің туған күні деп атанды». 

1970 ж. 1 қыркүйегінен бастап  сегіз жылдық мектеп орта мектеп деңгейіне ауысты. 

Оқушылардың жалпы саны 529 жетті. 17 класс-комплектісі болды. Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары болып математика пәнінін мұғалімі Гоосен Виктор Иванович тағайындалды.

1987 ж. мектептің директоры болып Қазақстан Республикасының «Білім үздігі» Омашев Асан Жумаханович тағайындалды.  Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары болып Тупиева Елена Федоровна тағайындалды. Бүгінгі күнде математика пәнінің мұғалімі болып жұмыс істейді. Қазақстан Республикасының «Құрметті мұғалімі» болып саналады.

2005 жылдың наурыз айында мектептің директоры қазақ тілі пәнінің мұғалімі Бердалиев Нурлан Турмаханович тағайындалды. Бүгінгі күнде мектеп директоры болып жұмыс атқаруда. 

Бүгінгі күні мектеп қабырғасында 304 оқушы дәріс алуда. Мектептің заңды тіркеу туралы құжаты бар. Осы құжат арқылы 2021 жылдың 22 қаңтарынан бастап Заңды тұлға мемлекеттік мекеме ретінде қайта тіркеуге алынып «Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Абай атындағы орта мектеп» коммуналдық  мемлекеттік мекемесі құқығы негізінде жұмыс жасайды. Заңды тұлғаның орналасқан мекен-жайы: Қазақстан Республикасы, Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Қарасай ауылы Гагарин көшесі, 1 құрылыс Мектептің жұмыс телефоны (факс) 8 727 75 57 6 49.

  1. Қазақстан Республикасының білім беру заңы /2007 жыл 27 шілде/
  2. Қазақстан Республикасының «Тіл туралы заңы»
  3. Жалпы білім беру мекемесінің ережелері
  4. Заңды тұлғаның алғашқы мемлекеттік тіркеу нөмірі № 1523-1907 – ММ сериясы А № 170768, 1999 жылдың 21 мамырында тіркелген. 2021 жылдың 22 қаңтарында тіркеу нөмірі 1523-1907 – ММ сериясы В № 0366128 болып қайта тіркелген.
  5. Мемлекеттік лицензия сериясы KZ58LAA00031264 № 0013316, берілген уақыты 10.06.2021ж.
  6. Статистикалық карточканың тіркелген күні 29.10.2088ж. № 002332
  7. Техникалық төлқұжаты (Ф-2) жасалған жылы 2005 қаңтар, ИП «Мадина»
  8. Тұрақты жер құқығын пайдалану құқығын беретін акт 2010 жылдың 22 сәуірінде алынып, 03-044-136-016 жер учаскесінің кадастрлық нөмірі берілген.
  9. «Абай атындағы орта мектеп» мемлекеттік мекемесінің Жарғысы Алматы облыстық Әділет департаментінің Еңбекшіқазақ ауданаралық Әділет басқармасы 2021 жылдың 22 қаңтарында қайта тіркеуге алынған және салық төлеуші ретінде тіркеліп № 680140000012 салық төлеушінің тіркеу нөмірі берілген.



Қарасай ауылы «Абай атындағы орта мектеп» мемлекеттік мекемесі 1970 жылы қаланды. Құрылыс көлемі 5101 кв.м., қолданылатын ішкі алаңы 1745,2 кв.м., тұрғын емес бөлме алаңы 1745,2 кв.м., бөлмелер саны – 57.

Санитарлық нормативке, өрт қауіпсіздігі талабына сай келеді, оқу алаңы бір оқушыға шаққанда – 6,66 кв.м. құрайды. Мектепте физика, химия, қазақ тілі, тарих, АӘД, информатика пән кабинеттері бар. Физика кабинетінің аудан көлемі 64,2 ш.м., зертхана кабинетінің көлемі – 16,5 ш.м., биология, химия кабинетінің көлемі 38,1 ш.м., АӘД кабинетінің көлемі – 38,8 ш.м., информатика кабинетінің көлемі – 49,8 ш.м. Сонымен қатар мектепте спорт және акт залдары бар. Медициналық кабинет – 1. Мектепте 1 шеберхана жұмыс істейді. Білім мекемесінде техника және өрт қауіпсіздігін сақтаудың норматиті құжаттары толық бар.  

















«Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Абай атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесін аттестаттаудан өткізу қорытындысы.



Тексеру «Білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министірінің 2016 жылғы 2 ақпандағы № 124 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы» Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министірінің 2021 жылғы 26 шілдедегі № 366 бұйрығы негізінде жүзеге асырылады.


Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы.


1969-1970 ж. «Иссык» плодовинсовхоз әкімшілігінің шешімі бойынша жаңа типті Абай орта мектебінің ғимараты салынды. Бүгінгі күні мектеп қабырғасында 304 оқушы дәріс алуда. Мектептің заңды тіркеу туралы құжаты бар. Осы құжат арқылы 2021 жылдың 22 қаңтарынан бастап Заңды тұлға мемлекеттік мекеме ретінде тіркеуге алынып «Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі»мемлекеттік мекемесінің «Абай атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі құқығы негізінде жұмыс жасайды. Заңды тұлғаның орналасқан мекен жайы: Қазақстан Республикасы, Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Қарасай ауылы Гагарин көшесі  1 құрылыс. Мектептің жұмыс телефоны (факс) 8 727 75 57 6 49. 

Мемлекеттік лицензия сериясы № KZ58LAA00031264, берілген уақыты 10.06.2021ж. мерзімі шектелмеген. Статистикалық карточканың тіркелген күні 29.10.2088ж. № 002332. «Абай атындағы орта мектеп» мемлекеттік мекемесінің Жарғысы Алматы облыстық Әділет департаментінде 2021 жылдың 22 қаңтарда тіркеуге алынған және салық төлеуші ретінде тіркеліп № 680140000012 салық төлеушінің тіркеу нөмірі берілген. Заңды тұлғаның алғашқы мемлекеттік тіркеу нөмірі № 1523-1907 – ММ сериясы А № 170768, 1999 жылдың 21 мамырында тіркелген.2021 жылдың 22 қаңтарында тіркеу нөмірі 1523-1907 – ММ сериясы В № 0366128 болып қайта тіркелген.

Мектептің жалпы құрылыс көлемі 5101 кв.м., қолданылатын ішкі алаңы 1745,2 кв.м., тұрғын емес бөлме алаңы 1745,2 кв.м., бөлмелер саны – 57. Мектеп екі қабатты, кірпіштен салынған. Мектептің тұрақты жер құқығын пайдалану құқығын беретін акт 2010 жылдың 22 сәуірінде алынып, 03-044-136-016 жер учаскесінің кадастрлық нөмірі берілген. Мемлекеттік еңбек тәртібі өндірістік кеңесте қаралып, кәсіподақ төрайымының келісімімен бекітілген. Мектепте балалардың құқығын қорғау және кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтыңтардың профилактикасы мен балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алу бағытында көптеген жұмыстар жасалынған.

Отбасы аз қамданған әлеуметтік қорғаусыз қалған балалардың толық тізімі Қазақстан Республикасы Үкіметінің 17 мамыр 2000 жылғы № 738 «Әлеуметтік көмектің көлемі мен көздерін білім алу кезеңінде қажет ететін азаматтар» туралы қаулысының және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 19 ақпан 2003 жылғы № 173 «Білім мекемесінің оқушылары мен тәрбиеленушілерін оқулықтармен қамтамасыз ету ережесі туралы» Қаулысының Қазақстан Республикасының 5 сәуір 1999 жылғы № 365 «Қазақстан Республикасындағы арнаулы мемлекеттік жәрдемақы туралы» Заңының және Қазақстан Республикасының 17 шілде 2001 жылғы «Мемлекеттік атауы әлеуметтік көмек туралы» заңның негізінде жасалынып бекітілген. Мұндай балалардың жалпы саны – 10  оқушы. Осы тізімдегі барлық балалар мектеп кітапханасынан тегін кітаппен толық қамтамасыз етілген. Балаларға жалпығы бірдей білім беру қорынан бөлінген қаражат төмендегідей:

2021-2022 оқу жылында отбасы аз қамтылған оқушыларға қысқы киім-кешек, аяқ киім, оқу құралдары алынған, алынып, 1 оқушы жазғы сауықтыру лагеріне демалуға жіберу жоспарлануда.   41 оқушыға жыл барысында мектептің дәмханасында ыстық тамақ жалпы сомасы 1010753 мың теңгеге ұйымдастырылған. 

            Мектепте оқушыларды ыстық тамақпен қамтамасыз ету үшін аудандық әкімшіліктің тердерінің жеңімпазы ИП «Кутелова»  Ыстық тамақпен қамтамасыз ету санитарлық бас дәрігердің «Ыстық тамақпен қамтамасыз ату туралы» 2022 жылдың 24 ақпанында  берілген № 369  ұйғарымы негізінде жүргізіледі. 

            Мектеп бойынша ыстық тамақпен қамтамасыз етілген оқушылардың есебін жүргізетін жауапты Османова Г.Ж. мен тәрбие ісі жөніндегі директордың орынбасары     Т.М. Абдиева бекітіліп, тамақтандыруды есепке алатын журналдар жүргізіледі. Екі жетілік ас мәзірі жасалынып, ауданның бас маманы Туребаев Асылжан Талановичпен келісіліп мектеп директорымен бекітілген. Мектеп медбикесі Д.Ш. Асланованың күнделікті қадағалау барысында тамақты сақтау шарттарының орындалуы уақытында тексеріліп отырады және қажетті журналдар толтырылады. Мектеп дәмханасында қажетті құралдардың барлығы бар, дегенмен жаңартуды талап етеді. 

            Мектеп аралас екі тілде қазақ – орыс тілдерінде діріс беріп келеді. 2021-2022 оқу жылдағы оқушылар туралы мәліметтер төмендегідей:

2021-2022 оқу жылында барлығы 304 оқушы, оның ішінде қыздар саны – 141. Барлық сынып комплектісі – 20, 1-4 сыныптарда 9, 5-9 сыныптарда – 10, 10-11 сыныптарда – 1.



  


  


 


            Алфавиттік кітапты және статистикалық есептерді тексеру барысында балалар саны бойынша алшақтық табылмады. Қазақстан Республикасының Үкіметінің 1998 жылғы 28 тамызда қабылданған «Қазақстан Республикасында орта білім жүйесін одан әрі реформалау жөніндегі шаралары туралы» № 812 қаулысын орындау барысында мектеп ұжымы көптеген іс-шаралар атқарған. Жоспар бойынша мектепте бекітілген 16 шағын аудан бойынша өткізілетін айлық кезінде ықшам аудандар араланып 0-6 жасқа дейінгі және 7-18 дейінгі аралықтағы балалар саны есепке алынды. 2021-2022 оқу жылында 0-6 жас аралығындағы балалар саны – 216, 7-18 жас аралығындағы балалар саны – 274.    Ықшам ауданда тұратын бірақ басқа мектепте оқитын балалар саны – 29, оның ішінде басқа мектептерде оқитындар саны – 18, кәсіптік техникалық лицейлерде оқитындар саны – 8, колледждерде – 17, оқуға жарамсыз оқушылар саны – 4. 

            Балалардың жеке іс-қағаздары және мектептің жалпы қатаң есептігі құжаттары Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2007 жылғы 23 қазандағы № 502 бұйрығымен бекітілген «Білім беру қызметінде білім беру ұйымдары пайдаланатын қатаң есептегі құжаттардың нысандарын бекіту туралы» негізінде жүргізілген.

Мектеп бойынша оқушыларды тасымалдау жоқ.

Үйден оқыту бойынша  төмендегідей көрсеткіштері бар:

2021-2022 оқу жылында – 4 оқушы үйден оқытылды. 

Алиева Мадина – 6 сынып көмекші бағдарлама.

Мустафаев Ариф – 6 сынып көмекші бағдарлама.

Хасанова Сабина – 7 сынып көмекші бағдарлама.

Османов Рамазан – 7 сынып көмекші бағдарлама.

Үйге барып оқытатын мұғалімдерге психолог және мектеп медбикесі кеңес жүргізіп, баланың ауруының ерекшеліктерімен таныстырған.

Кәмелетке толмағандар арасында құқық бұзушылықтың алдын алу мақсатында мектеп бойынша профилактикалық кеңес ұйымдастырып құрылған. Кеңестің іс-шара жоспары жасалып бекітілген. 2021-2022 оқу жылында Еңбекшіқазақ ІІБ КТІЖ бөлімінде есепте тұрған мектеп оқушылары жоқ. Мектептегі барлық оқушылардың ата-аналарымен бірге оқушылардың мектепте жүру тәртібі мен демалыс кезіндегі қауіпсіздігі туралы келісім шарт жасалынған.






КАДР  ҚҰРАМЫ


           Мектеп пән негіздері бойынша педагогикалық кадрлармен толық қамтылған. Барлығының педагогикалық білімі бар. 2021-2022 оқу жылындағы мұғалімдердің сандық және сапалық құрамы  төмендегідей:

2021-2022 оқу жылындағы мұғалімдердің саны – 37. Олардың жоғарғы білімдісі – 32, пайыздық көрсеткіші – 86,4%, аяқталмаған жоғарғы білімдісі – жоқ, арнаулы орта білімдісі – 5, пайыздық көрсеткіші 13,5%. 

2021-2022 оқу жылындағы мұғалімдердің біліктілік санатының дәрежесін салыстыра зерттесек:

2021-2022 оқу жылында жоғарғы санатты және педагог-зерттеуші мұғалімдердің пайыздық көрсеткіші 10,8 %, бірінші санатты және педагог - сарапшы мұғалімдердің пайыздық көрсеткіші – 35,1%, екінші санатты және педагог - модератор мұғалімдердің пайыздық көрсеткіштері – 27%, санаты жоқ мұғалімдердің пайыздық көрсеткіштері – 21,6 %.

Мектептегі мұғалімдердің жас ерекешіктеріне талдау жасасақ, мәліметтер мынадай:

2021-2022 оқу жылында 30 жасқа дейінгі мұғалімдердің пайыздық көрсеткіштері – 11,3%. 30-45 жасқа дейінгісі – 46,1%, 45-60 жасқа дейінгісі - 32%, 60 жастан жоғарысы – 1.3%.


Мұғалімдердің оқу пәндері бойынша сапалық құрамы:


Оқу пәндері

Мұғалімдердің саны

Мұғалімдердің санат көрсеткіштері

Мұғалімдердің келесі оқу жылына қажеттілігі

Педагог-зерттеуші

Жоғары санатты

Педагог-сарапшы

Педагог-модератор

Екінші санатты 

Санаты жоқ

Қазақ тілі мен әдебиеті

4


2

2

-


Орыс тілі мен әдебиеті

2


2


-


Математика

2

1


-

1

1 мұғалім

Информатика

1

1

-

-

-



Физика

1

-

-

-

-


Ағылшын тілі

3

-

1


-


Биология

1

-

-

1

-


География

1

1

-

-

-


Химия

1

-

1

-

-


Тарих, қоғамтану

2

-

2

-

-


Технология

1

-

-

1

-


Бастауыш сынып

9

1

5

2

-


Дене шынықтыру

4

-

-

2

2


АӘД

1

-

-

-

1


Музыка

1

-

-

1

-



1

-

-

-

1



Мектеп бойынша


37


5


12


12


8



Мектепте бірнеше жас маман қызмет атқарады. Онда мектептің жұмыс жоспары жасалып, жыл бойы жүйелі жұмыс жүргізіліп отырады. Тәлімгерлердің де жас мұғалімдердің сабағына қатысып, әдістемелік көмек көрсетіп, бағыт-бағдар беретін жұмыс жоспарлары жасалып, бекітілген. Осы жоспар бойынша тәлімгер ұстаздар мен жас мұғалімдер арасында сабақтастықпен тиянақты жұмыс жүргізіледі. Жас мамандардың істеген жұмыстарына жекелеп тоқталатын болсақ Пірәлі Аяжан Советқанқызы музыка пәнінің мұғалімі, өзі жүргізетін сынытарда сабаққа жан-жақты ізденушілік танытып, әр сабаққа ынталы дайындықпен, сонымен қатар түрлі әдіс-тәсілдер қолдану арқылы өткізеді.   

 Тәлімгер жас мамандармен іс-қағаздарды жүргізу, сабақты әр түрлі параметрлермен талдау жолдарын және журнал толтыру, күнтізбелік жоспар мен сабақ жоспарын жазу жұмыстарына байланысты арнайы сұхбаттасу туралы дөңгелек үстел, семинарлар өткізіп, жас мамандарға көмек көрсетіліп, әрбір жас маманның жеке портфолиосын жасауға бағыт-бағдар беріп отырады.

Мектепте мұғалімдердің кәсіби білімін көтерудің кешенді жоспары жасалған. Мектеп әкімшілігі әр жыл сайын мұғалімдерді курстан өткізуде пәндік құзыреттілік бойынша және жаңартылған білім беру бағдарламасы   және мектептің осы жоспарын басшылыққа алады. 

            Мектеп мұғалімдерінің педагогикалық лабораториясы жинақталып, барлық мұғалімдердің партфолиолары талапқа сай ізденіспен жасалған. Әдістемелік кабинетке бірлестіктер бойынша жинақталған. Мектеп бойынша жалпы 4 әдістеме бірлестігі топталған. Олар:

  1. Бастауыш сынып әдістеме бірлестігі /жетекшісі Мамедова Х.А./
  2. Гуманитарлық пәндер әдістеме бірлестігі /жетекшісі Джузбаева Э.Д../
  3. Политехникалық әдістеме бірлестігі /жетекшісі Мамедова Г.С./
  4. Эстетикалық  пән бірлестігі /жетекшісі Алиева Д.Ш./


Жалпы әр әдістеме бірлестігінің өз жылдық жоспары белгіленіп, оқу жылының барысында пән апталықтары, сыныптан тыс күнтізбелік мерекелер, ашық сабақтар, конференциялар ұйымдастырады. Сонымен қатар мектептің әдістеме жиналыстарында жаңа технологияларды пән сабақтарында қолдану тиімділігі мен әдіс-тәсілдері тақырыптарында баяндамалар, конференциялар, семинарлар өткізеді. Мектепте тиімді білім технологияларымен, шығармашылықпен жұмыс істейтін мұғалімдердің іс-тәжірибелерін зерттеу, жинақтау, тарату жұмыстары үнемі жүргізіледі. Мұғалімдер Жаңартылған білім беру технологияларын зерттеп өз сабақтарында олардың элементтерін пайдалану жолдарын үрдіске айдалдырған.

Мектепте өтетін шығармашылық кештерде мұғалімдер өз іс тәжірибелерімен бөлісіп, практикада қолданатын жаңа технологиялардың тиімді пайдалану жолдары мен оқушылардың алатын әсері, сонымен қатар білім сапасын арттыру жолдарын іздестіру тақырыптарында бірлестік кештері де өткізіліп талданады. Соңғы үш жыл ішінде мұғалімдердің өткізген ізденіс сабақтарының көрсеткіштері төмендегідей:

Мектеп мұғалімдерінің аттестациядан өтуі Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 12 қарашадағы № 561 бұйрығымен бекітілген «Педагог қызметкерлерді аттестаттау ережесі» негізінде жүзеге асырылады.

Мектепте әкімшілік мүшелерінің саны штаттық кестеге сәйкес: директор – 1, оқу ісінің меңгерушісі – 1, тәрбие ісі жөніндегі директордың орынбасары – 1, алғашқы әскери дайындық ұйымдастырушысы – 1, педагог-психолог – 1, педагог-ұйымдастырушы – 1.

            Әкімшілік қызметкерлерінің мамандығы: орыс мектептерінде қазақ тілі пәні -1, география пәні – 1, дене тәрбиесі – 1, математика – 1, АӘД – 1, психолог-1.

Әкімшілік басқару қызметкерлері білім жетілдіру және қайта даярлау курстарынан уақтылы өтіп отырады.


Аты-жөні, тегі

Жалпы өтілі

Педагогикалық өтілі

Басшылық өтілі

Курстан өтті

1.

Бердалиев Нурлан Турмаханович

26

26

17

2021

2.

Абдиева Телли Махметовна

38,1

38,1

18

2021

3.

Алжанов Габиден Алмасович

10

10

5

2022

4.

Асланов Радмир Рустемович

3

3

1

2021

5.

Мамедова Марина Фахрадиновна

21

21

12

2021


Әкімшілік мүшелерінің функционалдық міндеттері Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2009 жылдың 13 шілдесіндегі № 338 «Педагогикалық қызметкерлердің және оларға теңестірілген тұлғалардың бір үлгідегі лауазымды біліктілік сипаттамасын бекіту туралы» бұйрығының негізінде жүзеге асырылған.

Барлық әкімшілік мүшелері нақты жұмыс жоспарымен жүйелі жұмыс жүргізеді. Әкімшілік мүшелеріне өз міндеттерін тиімді бөлудің нәтижесінде ұжымда қолайлы психологиялық климат орнаған, әр уақытта мұғалімдердің жұмысына әділ баға беріп, нақты талдау жасалады.

Сапаны көтеруде директор тарапынан өткізетін тесттер де үлкен роль атқарады. Мектеп бойынша әр бір жарты жыл   сайын тест өткізіліп, солардың қорытындысы бойынша сараптама жасалынады. Сараптама жасау кезінде мұғалімдер оқушының қандай тақырыптарды үлгеріп, қандай тақырыптарды үлгере алмағанын анықтайды. Осы бойынша қосымша сабақтар ұйымдастырылады, оқушыға психологиялық көмектер көрсетіледі. Мектепте ҰБТ 1 жылдық сараптамалардың қорытындысы төмендегідей: 









Жыл

Бітірушілердің жалпы саны

ҰБТ-ға қатысқандар саны

Қатысу % 

Орташа 2көрсеткіш

«2» алғандар саны

Грант алғандар саны

1

2021

0

0

0

0

0

0

2

2022

0

0

0

0

0

0











БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ КОНТИНГЕНТІ


Мектепте  білім алушылар контингенті мынадай:

2021-2022 оқу жылында барлығы 304 оқушы, оның ішінде қыздар саны – 141. Барлық сынып комплектісі – 20.

Әр оқушыға сынып бойынша жеке іс-қағаздары жүргізіледі. Сыныптар бойынша  сабақ үлгерімі төмендегідей: 2021-2022 оқу жылында – 65,8%.

            Жыл сайын бітіруші сыныптарға емтихан билеттері жасалып, жинақ ведомостары, емтихан кестелері, емтихан тапсыру, емтихан алушы мұғалімдер мен кезекші мұғалімдердің кестесі дайындалған. 

            Негізгі мектепті бітірген оқушыларға куәлік беру туралы және орта мектепті бітірген түлектерге аттестаттарды беруді есепке алу кітаптары талапқа сай дұрыс жүргізілуде. 

2021-2022 оқу жылында 11 сыныптар болған жоқ.  

Мектеп ұстаздары Ұлттық біріңғай тестілеуге қатысатын оқушылармен арнайы жұмыс жоспарын құрып, күнделікті түстен кейін қосымша сабақтар кестесі бойынша дайындық жұмыстарын жүргізіп, мектеп психологімен бірігіп, тестке дайындық жұмыстарын арнайы тренингтер өткізіп жетістіктерге қол жеткізді.


ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС


       Тақырыбы:      «Педагогтардың кәсіби дамуына бағытталған  үздіксіз үдерісінің  нәтижесінде, білім сапасын арттыру мақсатында   іс-әректтерді ұйымдастыру»

Мақсаты: Білім сапасын арттырудың қазіргі педагогикалық технологияларын білімтәрбие беру үрдісіненгізіп, жетілдіру;Ассоциация  жұмысын жетілдірудегі жұмыс бағыттарын бекіту, мұғалімдердің  ғылыми- әдістемелік деңгейін, кәсібибіліктілігін, шеберлігін дамыту.

  •  Жеке тұлғанызертханалық, ғылыми зерттеу жұмыстарына баулу
  • Үлгермеушіліктің алдын алу және білім беру қызметінің сапасын арттыру 
  • Мұғалімдердің оқытудың цифрлық түрін қолдану  үлесін арттыру

-Мектептің инновациялық жоба жұмысын қолға алу

Міндеттері:

  • Жоғары оқу орындары  мен  тығызбайланыс жасай отырып, оқушылардың зерттеу-ізденушілікбағытындағыжұмыстарындамыту;
  • Пәндіколимпиадаға, ғылымижобағадайындықтыңтиімдітәсілдерінқарастыру; 
  • Мұғалімдердіңшығармашылықкезеңдержоспарыбойыншажұмыстарыныңжүйеліжүргізілуін, өзіс-тәжірибесінөзіндік  жұмыстары(авторлықбағдарлама, жинақтар, әдістемелер) арқылыжинақтап, қорытындылауы н қолғаалу

Мұғалімдердің шығармашылық тақырыбы бойынша жұмыстарын  жаңартылған білім беру мазмұнын енгізу бағытында жүргізіп, жаңа форматтағы тапсырмалар жинағын дайындауға көңіл қою

Күнделікті білім  беру үрдісінде әлеуметтік желілерді, бұлтты сервистердіQR-кодтаутехнологиясын тиімді қолдану;

Күнделікті тәжірибеде Kahoot, Padlet,  беру қосымшаларын қолданатын мұғалімдер  үлесін арттыру 

Әр бірлестікте инновациялық жобалармен жұмысты енгізуді қолғаалу

Жаңа технологияларды  тиімді қолдана отырып, білім сапасын арттыр

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2007 жылғы 21 желтоқсандағы N 644 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2008 жылғы 14 қаңтарда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 5090 болып енгізілді.

      Әдістемелік (оқу-әдістемелік, ғылыми-әдістемелік) кеңес қызметі және оны сайлау тәртібінің үлгі ережесі

1. Жалпы ережелер

      1. Білім беру ұйымдарында әдістемелік (оқу-әдістемелік, ғылыми-әдістемелік) кеңес қызметі және оны сайлау тәртібінің үлгі ережесі (бұдан әрі-Ереже) "Білім туралы" Қазақстан Республикасы 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңының  44-бабы  9-тармағына сәйкес әзірленген.

      2. Ереже білім беру ұйымдарында басқарудың алқалы органдары болып табылатын әдістемелік ғылыми кеңестің мүшелерін сайлау тәртібін қамтитын әдістемелік кеңес (оқу-әдістемелік, ғылыми-әдістемелік) (бұдан әрі - Кеңес) қызметін ұйымдастыру тәртібін анықтайды.

      3. Кеңес өз қызметінде "Білім туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі  Заңын , білім беру ұйымның жарғысын және осы Ережені басшылыққа алады.

2. Кеңестің негізгі міндеттері

      4. Кеңестің негізгі міндеттері:
 
      1) оқу үдерісін әдістемелік қамтамасыз етудің сапа мониторингісін ұйымдастыру;
       2) білім беру ұйымдарында шығарылатын оқу, оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді, құралдарды және басқа да материалдарды басып шығаруға жоспарлауды, сараптаманы және ұсынымды ұйымдастыру;
       3) білім беру ұйымдарындағы оқу үдерісін әдістемелік қамтамасыз ету және жетілдіру;
       4) оқу-әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру және жетілдіру жөніндегі озық тәжірибелерді қорыту және тарату;
       5) біліктілікті арттыру, педагогикалық және ғылыми кадрларды қайта даярлау және аттестаттау жүйесін жетілдіру, оқу үдерісінің мазмұнын талдау;
       6) сапа менеджменті жүйесін дамыту және оқу үдерісін әдістемелік әзірлемелердің нәтижесін енгізу жөніндегі ұсынымдарды дайындау;
       7) білім беру ұйымдарында әдістемелік жұмыстарды үйлестіру;
       8) білім беру ұйымдарында білім беру үдерісінің жаңа және қолданыстағы технологиялар, әдістер, құралдар нысандарын енгізу және жетілдіру жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру;
       9) оқытушылардың оқу-әдістемелік бірлестіктерінің шығармашылық (тұрақты және уақытша) орталықтарының жұмысын ұйымдастыру;
       10) педагогтік ұжымның ғылыми-әдістемелік әлеуетін жетілдіру жөніндегі жұмыстарды басқару;
       11) білім беруді дамыту және басым бағыттарды қалыптастыру және оны іске асыру мәселелері бойынша ұсыныстар әзірлеу;
       12) білім беру саласындағы қызметкерлерді аттестаттауға қатысу.

3. Кеңес қызметінің негізгі бағыттары

      5. Кеңес қызметінің негізгі бағыттары:
       1) мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары талаптарын ескере отырып жұмыс оқу жоспарлары мен жұмыс оқу бағдарламаларын сараптауын ұйымдастыру;
       2) құрылымдық бөлімшелердің әдістемелік кеңестердің жұмыс жоспарларын қарау және келісу;
       3) жеке пәндер бойынша жұмыс оқу бағдарламаларын талқылау және қолдау;
       4) білім беру ұйымдарда оқу үдерісін қамтамасыз ету үшін әдістемелік қамтамасыз ету мәселелерін қарау;
       5) білім беру ұйымдарда әдістемелік қамтамасыз етуге байланысты нормативтік-құқықтық актілерді жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізу;
       6) оқулықтарды, оқу-әдістемелік құралдарды, оның ішінде электрондық түрде және дидактикалық материалдар ұйымдастыру;
       7) өндіріс пен ғылыми технологиялардың басым бағыттарын болжау негізінде білім беру мамандарының (кәсіптерінің) тізбесін жетілдіру жөнінде ұсыныстарды талқылау;
       8) оқу-тәрбие үдерісін жетілдіруге және педагог қызметкерлеріне, білім беру ұйымдарына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік жұмыстардың әртүрлі нысандарын енгізу мәселелерін қарау;
       жекелеген пәндер бойынша оқу жұмыс бағдарламаларын талқылау және бекіту;
       9) элективті пәндер каталогын қарау және бекіту;
       10) пререквизит және постреквизиттерді бекіту;
       11) әдістемелік бірлестіктер қызметінің жылдық жоспарларын келісу және бекіту;
       12) білім алушылардың білімін бағалау үшін тест тапсырмаларын және басқа түрлерін әзірлеу және сараптамадан өткізу мәселелері;
       13) білім алушылардың өздік жұмысын және оқытушының қолдауымен өткізілетін өздік жұмыстарды әдістемелік қамтамасыз ету;
       14) оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жетілдіру бойынша семинарлар, конференциялар, кеңестер ұйымдастыру және өткізу болып табылады.

4. Кеңестің сайлау және жұмыс тәртібі

      6. Кеңестің құрамына кафедра өкілдері, оқытушылар, оқу-әдістемелік ұйымдардың басшылары, педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру, қайта даярлау және аттестаттау, білім беруді ақпараттандыру жөніндегі құрылымдық бөлімшелер басшылары кіреді. Кеңестің құрамы білім беру ұйымның басшысының бұйрығымен бекітіледі.

      7. Кеңесті оқу-әдістемелік жұмысы жөніндегі басшының орынбасары - Төраға басқарады.

      8. Кеңес мүшелерінен ашық дауысы арқылы хатшы сайланады.

      9. Кеңестің жұмысы әдістемелік кеңестің отырысында қабылданған және білім беру ұйымның бекіткен жылдық жұмыс жоспарына сәйкес жүзеге асырылады.

      10. Кеңестің отырысы екі айда бір рет өткізіледі.

      11. Әдістемелік кеңестің отырысында қаралған мәселенің нәтижесі бойынша қатысып отырған мүшелерінің басым көпшілік дауысымен әдістемелік кеңестің ұсынысы қабылданады және хаттамамен рәсімделеді. Отырыстың хаттамалары мен әдістемелік кеңестің шешімдеріне кеңестің төрағасы мен хатшысы қол қояды.

      12. Егер әдістемелік кеңестің отырысында оның мүшелерінің үштен екі бөлігі қатысып отырса, онда әдістемелік кеңес құқықты өкілетті деп табылады.

      13. Кеңестің төрағасы жылына бір рет Кеңес қызметінің нәтижелері туралы білім беру ұйымдарының педагогикалық, ғылыми кеңесінің алдында есеп береді.

      14. Әдістемелік кеңестің әрбір мүшесі кеңестің барлық отырысына қатысуға, оның жұмысына белсенді араласуға, жүктелген тапсырмаларды уақытылы және нақты орындауға тиісті.



ОҚУ-ТӘРБИЕ  ЖҰМЫСЫ


       Оқу-тәрбие жоспарын жүзеге асыру циклограммасы


Күндері

1-апта

2-апта

3-апта

4-апта


Дүйсенбі

Оқу бөлімі

1.Әкімшілік кеңес

2.Мектептің іс-құжаттарымен жұмыс

3.Кезекші сыныптармен жұмыс

4.Оқу платформаларымен жұмыс

1.Әкімшілік кеңес

2.Білім сапасы арттыру бойынша сарапшы топтармен отырыс

3.PISA (Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы халықаралық зерттеу жұмыстары 

1.Әкімшілік кеңес

2.Ерекше білім беру қажет ететін оқушылармен жұмыс 

3.ҰББДҚ жұмысы 

1.Әкімшілік кеңес

2.Мемлекеттік қорытынды аттесттау бойынша жұмыс



Сейсенбі

(әдістемелік бөлім)

1.Ғылыми –әдістемелік қызметті, оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмыстарын  ұйымдастыру.

2.Мектептің даму жоспарының жүзеге асуын ұйымдастыру.

3.Мұғалімдердің кәсіби біліктілігін  арттыру

4.Іс-әрекетті зерттеу жұмысы

1.Педагогикалық әдеп нормаларының сақталуын қамтамасыз ету жұмыстары

2.Пән бірлестіктерінің жұмысын ұйымдастыру.

3.Педагогикалық шеберлікті арттыру, тарату. 

4.Мектеп пән мұғалімдерінің ассоциациясы жұмысын ұйымдастыру

5.

1.Серіктес мектептермен қауымдастық жұмысын ұйымдастыру.

2.Инновациялық жобаларды жүзеге асыруды ұйымдастыру.

3."Ұлы даланың жеті қырының бірі -жастар" .Тәлімгерлік жұмысты ұйымдастыру

4.Мектептің аттестациялық комиссиясының қызметін ұйымдастыру


1.Педагогикалық кадрлардың аттестациядан өтуін ұйымдастыру

 Дарындылық бойынша жұмысты ұйымдастыру.

3.Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру" 10-10 сыныптар бойынша бейінді оқытуды бір іздендіру. 4.Ғылыми орталықтармен, жоғары оқу орындарымен байланыс" орнату.

5.Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау.




Сәрсенбі

(тәрбие бөлімі

 педагог ұйымдастырушы, әлеуметтік педагог)

1.Тәрбиенің 8 бағыты бойынша жұмыстарды ұйымдастыру

2.«Құқықбұзушылақтың алдын алу» жұмысы

3.Логопед-дефектолог жұмысы

1.Тәрбиенің 8 бағыты бойынша жұмыстарды ұйымдастыру

2.Қыздар кеңесі

3.«Діни экстремизм мен терроризммен күрес» туралы іс-шаралар

4.Әлеуметтік педагог жұмысы

1.Тәрбиенің 8 бағыты бойынша жұмыстарды ұйымдастыру

2.Ұлдар кеңесі

«Адал ұрпақ» ұйымының отырысы

3.Педагог-ұйымадстырушы жұмысы

1.Тәрбиенің 8 бағыты бойынша жұмыстарды ұйымдастыру

2.Сынып жетекшілер семинары;

3.Қамқоршылық кеңес отырысы


Бейсенбі

(психологтар бөлімі) 

Девиантты мінезді  балалармен жұмыс

«Тәуекел» тобымен жұмыс 

Педагогтармен психологиялық жұмыс; Оқытудың қауіпсіз және жайлы ортасын қамтамасыз ету.


Тренингтер;

Мектепішілік есепте тұрған оқушылармен жұмыс



Жұма

(Жүйе әкімшісі)


kundelik.kz   бойынша жұмыс


1.kundelik.kz   бойынша жұмыс

2.Өзін-өзі басқару ұйымының отырысы 

1.kundelik.kz   бойынша жұмыс

Мерекелік іс-шаралар

1.Сабақтан қалған оқушылар туралы есеп беру; 

2.Платформалар жұмысының авторизациясы 


Сенбі

(Кеңестер,оқыту тәжірибелік алаңдар)

Оқыту семинарлары 

Әдістемелік кеңес


Тәжірибелік алаң


Диагностикалық жұмыстар

Педагогикалық кеңес

ДЖМ 


Мектептің өзекті мәселесі:

«Оқу-тәрбие үдерісінде критериалды бағалау құзыреттілігін тиімді пайдалану және қалыптастыру арқылы оқушының  өз   бетінше  білім алу дағдысын дамыту».

МАҚСАТЫ:

Білім мен ғылымның жаһандық бәсекеге қабілеттілігін арттыру және жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тұлғаны тәрбиелеу және оқыту.

SMART-мақсатымыз

  •  Білім беруді басқарудың одан әрі даму негізінде қазақстандық білім беру моделінің нормативтік, құқықтық базасын жетілдіру;
  • Әр түрлі деңгейдегі оқыту технологиясы негізінде  мұғалімнің шығармашылық қызметінің тәжірибесін   қалыптастыру;
  • Педагог кәсібінің жоғары мәртебесін қамтамасыз ету, педагогикалық білім беруді жаңғырту ;
  • Білім алушының зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету.
  • Ғылымның зияткерлік әлеуетін нығайту.


Мақсатты жүзеге асыру үшін мектептің алдында тұрған міндеттері:


  • Педагог кәсібінің жоғары мәртебесін қамтамасыз ету, педагогикалық білім беруді жаңғырту.
  • Қалалық және ауылдық мектептердің, өңірлердің, оқу орындарының, білім алушылардың арасындағы білім сапасындағы алшақтықты қысқарту.
  • Оқытудың қауіпсіз және жайлы ортасын қамтамасыз ету.
  • Үздік практикалар негізінде білім алушылардың, педагогтердің және білім беру ұйымдарының сапасын бағалаудың жаңартылған жүйесін енгізу
  • Білім алушының зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету.
     
     
  • Ғылымның зияткерлік әлеуетін нығайту.
  • Білім алушылардың білім сапасын бағалаудың тиімділігін арттыру;
  • IEA (TIMSS, PIRLS, ІCILS) және PISA халықаралық зерттеуді дамыту жұмыстары  жетілдіру;
  • Қашықтан оқыту интернет-платформалар мен электрондық білім беру платформаларынуды пайдалану тиімді ұйымдастыру;
  • Кезекші топтардың жұмысы санитарлық талаптар  негізінде жұмыстарды ұйымдастыру;


КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:

  • Білім беруді басқарудың одан әрі даму негізінде қазақстандық білім беру моделінің нормативтік, құқықтық базасын жетілдіріледі;
  • Әр түрлі деңгейдегі оқыту технологиясы негізінде  мұғалімнің шығармашылық қызметінің тәжірибесіқалыптастырылады;
  • Педагог кәсібінің жоғары мәртебесін қамтамасыз ету, педагогикалық білім беруді жаңғырту жүзеге асырылады ;
  • Білім алушының зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз етіледі.

Ғылымның зияткерлік әлеуетін нығайту беріледі



ОҚУ- МАТЕРИАЛДЫҚ АКТИВТЕР



     Мектепте пайдалы оқу алаңы – 5101 кв.м. санитарлық нормативке, өрт қауіпсіздігі талабына сай келеді. Жалпы алаңы – 1745,2 кв.м., оқу алаңы бір оқушыға шаққанда 6,66 кв.м. құрайды.

Мектепте физика, химия, қазақ тілі, тарих, АӘД, информатика пән кабинеттері бар. Физика кабинетінің аудан көлемі 64,2 ш.м., зертхана кабинетінің көлемі – 16,5 ш.м., биология, химия кабинетінің көлемі 38,1 ш.м., АӘД кабинетінің көлемі – 38,8 ш.м., информатика кабинетінің көлемі – 49,8 ш.м. Информатика кабинетінде 14 компьютер, принтер бар, интернет жүйесіне қосылған. Кабинет санитарлық-гигиеналық талапқа сай. 

    Сонымен қатар мектепте спорт және акт залы бар. Медициналық кабинет – 1. 

Медициналық кабинет барлық құралдармен жабдықталған. Қажетті дәрі-дәрмектермен қамтамасыз етілген. 

      Мектепте 1 шеберхана жұмыс істейді.

Білім мекемесінде техника және өрт қауіпсіздігін сақтаудың нормативті құжаттары толық бар. Жұмыс осы құжаттар негізінде жүргізіледі.

     Жыл сайын оқу жылының басында өрт және техника қауіпсіздігіне жауапкершілікті тағайындау туралы мектепшілік бұйрық шығарылады. Жол апатынан сақтануды алдын алу мақсатында алдын алу іс-шарасы ұйымдастырылады. Уақытымен кіріспе нұсқау, жұмыс орнындағы нұсқау өткізіледі. 

     Жыл сайын техника қауіпсіздігіне, өрт қауіпсіздігіне, балаларды жол апатынан сақтаудың алдын-алу мақсатында іс-шаралар жоспарланады.

    Мектеп 1970 жылы салынған, содан бері күрделі жөндеуден өтпеген. 2002 жылы мектептің шатыры күрделі жөндеуден өткізілген. 2009 жылы аудан бюджеті есебінен жалпы сомасы 6,8 млн. Теңге көлемінде жылу жүйесін толық күрделі жөндеуден өткізілген. Мектеп директорының аудандық білім бөліміне қолдау хат негізінде жалпы сомасы 1,7 млн. теңгеге жаңадан 28 пластикалық терезе, 3 пластикалық есік және 150 ш.м. мектеп дәлізіне плитка басылып жаңартылды. Дегенмен, кабинеттер толық оқу-құралдармен, дидактикалық материалдармен, жаңа талапқа сай стенділермен, техникалық оқу-құрал жабдықтармен жеткілікті дәрежеде қамтылмаған.



ОҚУ ЗЕРТХАНАЛАРЫ


       Мектепте 1 компьютерлік сынып жұмыс істейді, 136 компьютер бар. Интернет торабына 87 компьютер қосылған. 1 компьютерге 2 баладан келеді. Мультимедиалық кабинет жоқ.     

Мектеп кітапханасы 30,8 кв.м. көлемдегі кабинетке орналасқан. Кітапханадағы негізгі кітап қоры – 11180 дана, оның ішінде:

  • Оқулықтар саны- 5509
  • Әдеби оқулықтар саны – 5671;

Оқулықтардың келіп түсуі туралы мәлімет


Атауы

2021

2022

Барлығы

Дана

Бағасы

Дана

Бағасы

Дана

Бағасы

Оқулық

1373

3382252

0

0

1373

3382252





Әдеби кітаптардың келіп түсуі туралы мәлімет /жылдар бойынша/


Атауы

2021

2022

Барлығы

Дана

Бағасы

Дана

Бағасы

Дана

Бағасы

Әдеби кітап

0

0

0

0

0

0


    Мектепте әр түрлі пәннен  электрондық оқулықтар бар. Мектеп кітапханасы оқушылардың ой-өрісін  дамыту, көркем әдебиетке қызығушылығын арттыру мақсатында әр түрлі тақырыптарда конференциялар, пікір сайыстар, семинарлар, кітап көрмелері, библиографиялық сабақтар өткізеді. 

     Кітапхана меңгерушісі  кітапханашы   Есмұрзаева Гауһар Дәуітқызы  еңбек өтілі 5 жыл қызмет атқарып отыр.

          4-9 сыныптарда өткізілетін МАБ-тың  қорытындысы төмендегідей: яғни 2021-2022 оқу жылында 4 сынып бойынша 38 оқушы тапсырып, орыс тілінен орташа балл – 62,0 құрады. 9 сынып бойынша 25 оқушы тапсырып, орташа көрсеткіш – 68,1 баллды құрады.

2021-2022 оқу жылының көрсеткішін саралай келе, алдымен «2» бағаның жоқтығы мен оқушылардың сапа көрсеткіші жоғарғы деңгейде екені байқалады. Себебі оқу жылының алғашқы күндерінен-ақ 4 және 9 сыныптарда күнделікті қосымша сабақтардың өткізілуі оқушылардың МАБ-ты тапсыру кезінде жоғарғы көрсеткіштер көрсететіні анық.


«Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Абай атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 2022 жылғы 08 маусымдағы  кезектен тыс өзін-өзі аттестаттауға 

байланысты педагогикалық кеңесі

хаттамасының көшірмесі.

Қатысқандар саны: 31 мұғалім



КҮН ТӘРТІБІ:


  1. Мектептегі комиссия мен сарапшы топтың мектепте өтетің аттестаттауға дайындық жұмысының қорытындысы.

а) бақылау жұмыстарын өткізу

б) мектептегі кадрлар құрамы

в) оқушылар құрамы

г) оқу – тәрбие жұмысы

     д) ақпараттық ресурстар мен кітапхана қоры

е) оқушылар білімдерінің сапасы

     Бірінші сұрақ бойынша мектеп директоры Н.Т.Бердалиев педагогикалық кеңесті «Білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министірінің 2016 жылғы 2 ақпандағы № 124 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы» Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министірінің 2021 жылғы 26 шілдедегі № 366 бұйрығымен бекітілген «Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында мемлекеттік аттестаттауды және өзіндік бағалауды ұйымдастыру және өткізу жөніндегі бағдарлама мен әдістемелік ұсынымдар» туралы таныстырды. Аттестаттаудың мақсаты соңғы  жылғы мектеп жұмысын қорытындылау, мектептің оқу-тәрбие жұмысының жағдайы және оқушылардың білім сапасы жағдайымен таныстыру.

     Жедел өзіндік аттестаттау өткізу мақсатында мектепте төмендегідей сарапшы комиссиясы құрылды. Абдиева Т.М., АлжановГ.А, Мамедова Х.А.,Мамедова Г.С,  Сарапшы кеңес мүшелері Бердалиев Н.Т., Мамедова М.Ф, Алиева А.М.,  Бұл сарапшы кеңес мектеп қызметіне төмендегі параметрлер бойынша терең сараптама жасады: бақылау жұмыстарын өткізу; мектептегі кадрлар құрамы; оқушылар құрамын анықтау; оқу-тәрбие жұмысын сараптау, ақпараттық ресурстар мен кітапхана қоры, оқушылардың білім сапасының көрсеткіштері.

     Алжанов Г.А. оқу үрдісінің жағдайын, мұғалімдердің жоспарларын, пән бойынша бақылау жұмыстарының нәтежесінің қорытындысы бойынша есеп берді. Бақылау жұмысының қорытындысы қанағаттанарлық, аса дөрекі қателер мен кемшіліктер кездеспеді. Мұғалімдерге күнтізбелік жоспар мен сабақ жоспарларын жүргізуде ұсыныстар берілді.

     Мектептегі кадрлар құрамы, оқушылар құрамын және мектеп кітапханасының қорын тексеруде жүргізілген жұмыстарға сараптама жасады. Мұғалімдердің сапалық және сандық құрамы біліміне, санатына және жұмыс өтіліне сай. Оқушылар құрамы алфавиттік  кітаптағы тізімге және журналдардағы жалпы оқу бетіне сай. Оқушылар қозғалысына бақылау жүргізілуде. Кітапхана қоры жыл сайын толықтырылып отырады, оқушылар мен мұғалімдердің кітап алу туралы мәліметтер жинақталған. Тұрмыс жағдай төмен және көпбалалы жанұядағы балаларға оқулықпен толық қамтылған, сонымен қатар газеттер мен журналдар көптен іріктеп алынған.

Шешімі:

     Мектеп әкімшілігі мен педагогикалық ұжым өз жұмыстарына сараптама жасай келе, сараптама қорытындысын жүйелеп, мектептегі өзіндік аттестаттаудың қорытындысына анықтама жасай отырып, «Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Абай атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесін дәрежесі мен мәртебесін (қоғамдық) аңықтау мақсатында мектепті аттестаттаудан өткізуді сұрайды.


             Пед. кеңес төрағасы                          Н.Т.Бердалиев

             Хатшы                                                 З.Б. Мамедова





ҚОРЫТЫНДЫ:


1. Бүгінгі  таңда мектептің техникалық жағдайы  сын аралығында. Мектепті күрделі жөндеуден өткізу қажет. Барлық оқу бөлмелерін жаңа талапқа сай безендіруді  қажет етеді. Мектеп әр жыл сайын оқу құралдарымен толықтырылып отырғанымен, әлі де толық емес. 

2. Мектептің әдістемелік жұмысын жүйелілендіруді талап етеді.

3. Мектепте балардың құқығын қорғау жұмысы өз деңгейінде   орындалып отыр. 

4. Мектептің әкімшілік басқару қызметкерлері дұрыс іріктеліп, тағайындалған. Басқару деңгейлері жоғары, білікті, тәжірибелі, білім беру ісінде алға қойған мақсаттарын орындай алатын, мектептің болашағына үмітпен қарайтын, мемлекеттік стандарт талаптарын жоғары деңгейде білетін мамандар.

5. Мектеп  әкімшілігі мамандарды іріктеуде жас шамаларының орта деңгей бағытын ұстанған. Мектеп  әкімшілігі мен тәлімгер ұстаздар жас маманның дұрыс қалыптасуына ықпал жасауда.

Кемшіліктер:


   Мектеп оқушылары өребәйгеге қатысқан мен жүлделі орындарға ие бола алмаған, яғни дарынды балалармен жұмысты қолға алу қажеттілігі туындады. 


Ұсыныс: 


1. Құқық бұзушылықтың алдын-алуда оқушыларды қоғамдық жұмыстарға тарту, демалыс   

    күндерінде ата-аналармен бірлесіп іс-шаралар ұйымдастыру.

2. Жеке тұлғаны тәрбиелеуде сынып жетекшілерінің шығармашылық жұмысын ыңғайту.

3. Үйірме жұмысын жаңа талапқа сай жандандыру.

4. Мектепті күрделі жөндеуден өткізуге сұраныс беру

5. Материалдық-техникалық жабдықтарды жаңарту, оқу кабинеттерін алу.

6. Жаңа инновациялық технологияларды қолдануды жандандыру қажет. 

7. Мұғалімдердің әдістемелік дайындықтарын күшейту.  

8. Мектеп зертханасының жұмысын жандандыру,құрал жабдықтармен толықтыру.





Ш – 1 қосымша

Білім беру ұйымы қызметінің негізгі көрсеткіштері


Қарасай ауылы «Абай атындағы орта мектеп» мемлекеттік мекеме, 1970 жыл, 

мемлекеттік мекеме, 08 маусым  2022 жыл


 (білім беру ұйымының атауы, құрылған жылы, ұйымдық-құқықтық нысаны, толтырылған мерзімі)




Көрсеткіштер


Өлшем

бірліктері

2021-2022

оқу

жылы

1.

Жалпы мәліметтер



1.1.

Оқушылар контингенті, барлығы:

саны

304

1.2.

Жалпы контингент ішінен, оқушылардың оқу нысаны бойынша саны: 

күндізгі

кешкі

дистанциондық (дербес бағдарлама бойынша)




саны 

саны 

саны 




304


1.3.


Мемлекеттік тілде оқитын оқушылар 


саны


52

1.4.

Орыс тілінде оқитын оқушылар 

саны


251

1.5.

ҚР халықтарының басқа тілінде оқитын оқушылар


саны


--

1.6.

Мектепті үздік бітірген, оқушылар саны, барлығы

Олардың ішінен

4-сынып оқушылары

9-сынып оқушылары

11-сынып оқушылары


саны


саны

саны

саны


72


32

39

---

1.7.

Олимпиада жүлдегерлерінің саны, барлығы:

қалалық

облыстық

республикалық

халықаралық



саны

саны

саны

саны

саны


--

--

--

--

--

1.8.

Ғылыми жоба сайыстарының жүлдегерлері, барлығы:

қалалық

облыстық

республикалық

- халықаралық


саны

саны

саны

саны

саны

--

--

--

--

--


2.

Педагогикалық құрам



2.1.

Штаттық мұғалімдер құрамы, барлығы:

Білімдері:

жоғары

аяқталмаған жоғары

мамандырылған орта

жалпы орта

Санаттары:

жоғарғы

бірінші

екінші

наградалары мен атақтары

Базалық білімі жоқ мұғалімдер құрамы

Жоғары, бірінші, екінші санатты ұстаздардың орта жасы 

Біліктілігін арттыру курсынан өткен ұстаздар саны


саны


саны %

саны %

саны % 

саны %


саны %

саны %

саны %

саны %


саны %



жасы



саны % 


37



80,6%

0%

19,3%

0%


9,6%

32,2%

38,7%

0,2%








3.

Оқу, ғылыми әдістемелік жұмыс





3.1.

Аттестаттаудың қорытынды нәтижесі

Бастауыш мектепте

Математикадан

Қазақ тілінен

Орыс тілінен




%

%

%





68,9

52,6

55,8

3.2.

Негізгі мектепте:

Математикадан

Қазақ тілінен

Орыс тілінен

Басқа да пәндерден



%

%

%

%



58,5

61,8

63,4

65,8

3.3.

Орта мектепте:

Математикадан

Қазақ тіліне

Орыс тіліне

Басқа да пәндерден



%

%

%

%


59,5

68,2

53,5

65,5

3.4

Екінші жылға қалған оқушылар саны

Соның ішінде:

Бастауыш сыныпта

Негізгі мектепте

Орта мектепте

Жыл бойына мектептен шығарылғандардың саны


саны %


саны %

саны %

саны %


саны %


3.5.

Әр деңгейдегі оқушыға шаққандағы оқу және оқу-әдістемелік кітап қоры,

Оның ішінде мемлекеттік тілдегі:

Электрондық оқулықтар саны:



саны


саны


саны



8,0


1582


51

3.6.

Оқушылардың бақылау кесіндісінің қорытындысы бойынша алған оң нәтижелі бағалары: 

4 сыныптарда

9 сыныптарда 

11 сыныптарда 





%

%

%





94,7%

95%

100%

3.7.

Бітірушілер саны 

Білім мекемелеріне түскен түлектер, саны:

жоғарға оқу орындарына:

орта кәсіптік 

басты кәсіптік

саны


саны %

саны %

саны %

саны %


3.8.

Педагогикалық ұжым шығарған оқу-әдістемелік, ғылыми-әдістемелік әзірлемелер, мақалалар саны, барлығы:

бір мұғалім есебінен:

сонымен қатар мемлекеттік тілде






Саны

Саны


Саны 


8







4

4.

Материалдық және әлеуметтік база



4.1.

1оқушыға алған есеп бойынша пайдалы оқу көлемі

шаршы метр

5,9

4.2.

Оқушылардың қамтамасыз етілуі:

  • Жабық спорттық кешендер
  • медициналық пунктпен:

      отыратын орындар:

  • оқыту бөлмелері:
  • кітапхананың оқу залы
  • асхана және буфетте:




Саны/шаршы м.

Шаршы м.



саны

саны

саны




1/150


1/14,8




320

12

10

4.3

Жаңа заманға сай дербес компьютерлер саны:  

Соның ішінде, Internet желісіне қосылғандар:


саны


саны





4.4

Кітапхана қорын кітаптармен толықтыруға бөлінген қаражат көлемі

мың теңге


4.5.

Оқушылар мен мұғалімдерге көмек көрсетуге бөлінген қаражат көлемі 

мың теңге


4.6.

Оқушылардың демалысы мен медициналық қызмет көрсетуіне бөлінген қаржы көлемі

мың теңге


4.8.

Мұғалімдердің орта есеппен алынған жалақысы:

Соның ішінде, қызметкерлердің:



мың теңге


мың теңге



5.

Білім сапасы



5.1.

Аралық аттестаттау (тоқсандық) қорытындысы бойынша оқушылардың алған бағалары: 

“үздік” 

“үздік, жақсы”






саны % 

саны % 





72

105

5.2.

Мұғалімдер өткізген ашық сабақтардың саны

саны

38

5.3.

Оқушылардан алынған сауалнама қорытындысы бойынша өткізілген іс шаралар 

саны





М.О.                


       Білім беру ұйымының 

                         басшысы               Бердалиев Н.Т.       ___________ қолы 

                                                          Аты, тегі


«______» _________________ 20___ жыл 





«Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Абай атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Білім алушылар контингентінің құрылымы

Контингент құрылымы

Бастауыш мектеп

Негізгі мектеп

Орта мектеп

Мектеп бойынша барлығы


1

Білім алушылар саны

156

140

8

304


2



Жалпы сыныптар саны/білім алушылар саны




9



10



1

20 сынып комплектісі

304 оқушы

Орташа толымдылығы 15, 2 %

3

Жалпы білім беретін


0

0

0

0

4

Жоғары деңгейдегі (гимназиялық, лицейлік, академиялық және басқа)



0


0


0


0

5

Түзеу


0

0

0

0






Білім беру ұйымының басшысы                     Н.Т. Бердалиев




ӘБП туралы мәлімет




Тегі, аты,

әкесінің аты

Лауазымы

Туған жылы

Базалық білімі

Жалпы жұмыс өтілі

Мектептегі жұмыс өтілі

1

Бердалиев Нурлан Турмаханович

Директор

06.07.1975

Жоғарғы

пед.

32

26

2

Алжанов Габиден Алмасович

Оқу ісі жөніндегі орынбасары

03.06.1992

Жоғарғы

пед.

10

10

3

Абдиева Телли Махметовна

Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

16.12.1965

Жоғарғы

пед.

38

38

4

Асланов Радмир Рустемович

Педагог ұйымдастырушы

13.06.1958

Жоғарғы

пед.

3

3

5

Мамедова Марина Фахрадиновна

Педагог психолог

27.11.1979

Жоғарғы

пед.

22

22


М.О.                


       Білім беру ұйымының 

                         басшысы          Бердалиев Н.Т.       ___________ қолы 

                                                     Аты, тегі


«______» _________________ 20___ жыл 




Оқу пәндері бойынша инновациялық бағдарламалар.


Төменде білім беру ұйымының оқу жоспарына кіргізілген оқу пәндері бойынша оқу бағдарламаларының тізімін көрсету 

эстетикалық цикл бойынша _____________________________________________


 - жалпы мәдени  цикл бойынша   ______________________________________________ 


- басқада ___________________________________________________ 


Инновациялық (типтік емес) оқу бағдарламасы бойынша жұмыс істейтін ұстаздар


Бағдарламалар

Оқу пәндері

Курстың атауы

Мұғалімнің тегі, аты, әкесінің аты, біліктілігі, санаты

Авторлық

-

-

-

Эксперименттік

-

-

-

Түзетілген

-

-

-



Білім беру үдерісін ұйымдастыру мен жүргізу барысында қолданылатын ғимараттар мен орын-жайлар туралы мәліметтер


«Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Абай атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

білім мекемесінің атауы


Ғимараттың және бөлек орналасқан құрлыстың нақты мекен-жайы 

Ғимарат және құрылыстардың түрі мен 

(оқу- зертханалық, әкімшілік және т.б.), саны, олардың жалпы көлемі (шаршы метр)

Пайдалану, 

ие болу 

нысандары

(жеке меншік,

жедел

басқару, жалға алу)

Меншіктік және жалға беру ұйымның атауы

Деректемелер мен құқылылық құжаттардың 

мерзімі

СЭС, өртке 

қарсы 

Қызмет құжаттарының деректемелері

1

Алматы обл.

Еңбекшіқазақ  ауданы

Қарасай ауылы Гагарин көшесі құрылыс №1

1745,2 шаршы.м.



-

Мем. лицензия 

№ KZ58LAA00031264

 10.06.2021г. 

Қолдану мерзімі: шектелмеген

БИК KKMFKZ2A  ИИК KZ 90070103 KSN 0912000 

Код 4715361



Барлығы

(шаршы метр)

1745,2 шаршы.м.







М.О.                

       Білім беру ұйымының 

                         басшысы          Бердалиев Н.Т.       ___________ қолы 

                                                     Аты, тегі

«______» _________________ 20___ жыл 














Білім үдерісінің арнайы және зертханалық жабдықтармен қамтамасыз етілуі туралы мәлімет


Қарасай ауылы «Абай атындағы орта мектеп» мемлекеттік мекеме 

білім мекемесінің атауы


Оқу жоспарына 

сәйкес пәндер атауы

Арнайы сыныптар, аудиториялар, кабинеттер, зертханалар мен шеберханалардың атауы

Мүлік үлгісі, пайдалану

(жеке меншік,басқарма, жалға беру т.б.)


1

2

3

4

1

Технология 

Кол-во 1, 80 кв.м.

Мектеп меншігі 

2

Информатика

Кол-во 1, 49,8 кв.м.

Мектеп меншігі

3

Физика

Кол-во 1, 64,2 кв.м.

Мектеп меншігі 

4

Химия, биология

Кол-во 1, 38,1 кв.м.

Мектеп меншігі

5

Алғашқы әскери дайындық

Кол-во 1, 38,8 кв.м.

Мектеп меншігі

6

Қазақ тілі 

Кол-во 1, 48,8 кв.м.

Мектеп меншігі


М.О.                

       Білім беру ұйымының 

                         басшысы          Бердалиев Н.Т.       ___________ қолы 

                                                     Аты, тегі

«______» _________________ 20___ жыл